کد خبر : 1793092 | 29 آبان 1400 ساعت 09:49 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

این همکاری به گل ختم نشد

شجاعیان - باقری؛ ناکامی زوج آبی مقابل تیم قرمز

دو استقلالی سابق نتوانستند در ترکیب تیم جدیدشان گلزنی کنند و بعد از ورود به میدان، از تک فرصت به وجود آمده نتوانستند بهره کافی را ببرند.

به گزارش "ورزش سه" داریوش شجاعیان و روح‌الله باقری جزو آخرین نقل و انتقالات پنجره تابستانی فوتبال ایران پیش از لیگ بیست و یکم بودند؛ شجاعیان بعد از آن‌که مورد استقبال مدیران استقلال برای تمدید قرارداد قرار نگرفت، سرانجام بعد از مدتی گمانه‌زنی‌های مختلف تصمیم خود را آشکار کرد و با هوادار تهران به توافق رسید. روح‌الله باقری هم بعد از جدایی از سپاهان با نظر مثبت عنایتی جذب تیم هوادار شد.

 

در دیدار مقابل شهر خودرو، فرصت کوتاهی برای بازی به شجاعیان و باقری رسید، روز گذشته هم در هفته پنجم لیگ برتر و بعد از آن‌که یک ساعت تلاش شاگردان عنایتی برای گلزنی بی‌ثم بود، سرمربی جوان هوادار دست به تغییرات زد و ابتدا داریوش شجاعیان را به میدان فرستاد و دقایقی بعد از آن‌هم نوبت به روح‌الله باقری رسید.

 

1666006

 

این دو بازیکن تازه وارد در تک موقعیت ایجاد شده روی دروازه فولاد، همکاری خوبی باهم داشتند اما روح‌الله باقری نتوانست ضربات تمام‌کننده خوبی را روی توپ ارسالی از سوی داریوش شجاعیان وارد کند و این مسئله باعث شد تا فرصت گلزنی خلق شده از دست برود.

 

شجاعیان و باقری در مقابل شهر خودرو و فولاد به عنوان یار تعویضی به کار گرفته شدند و به نظر می‌رسد به مرور زمان با توجه به هماهنگی با سایر همبازیان خود به ترکیب اصلی اضافه می‌شوند.

دیدگاه‌ها