کد خبر : 1793626 | 01 آذر 1400 ساعت 16:21 | 16.2K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت ستاره یوونتوس در بهترین زمان ممکن(عکس)

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، در تمرینات گروهی این تیم شرکت کرد و به نظر نمی‌رسد که مشکلی برای همراهی بیانکونری مقابل چلسی داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در رقابت های ملی اخیر بود که پائولو دیبالا در جریان دیدار تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه دچار مصدومیت شد و در ابتدای نیمه دوم جای خود را به خواکین کوریا داد؛ مصدومیتی که باعث شد این بازیکن دیدار بعدی تیم لیونل اسکالونی مقابل برزیل را هم از دست بدهد.

 

ستاره آرژانتینی بعد از مصدومیت مقابل اروگوئه سریعا به تورین بازگشت تا ریکاوری خود را انجام دهد. قابل پیش بینی بود که پائولو دیبالا به دلیل آسیب دیدگی دیدار شنبه یوونتوس برابر لاتزیو را از دست بدهد. همین اتفاق هم افتاد و او در جریان پیروزی شاگردان مکس آلگری مقابل لاتزیو غایب بود.

 

از طرف دیگر روز گذشته نشریه توتو اسپورت گزارش داد که به احتمال فراوان پائولو دیبالا دیدار حساس یوونتوس برابر چلسی در لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب برگزار می‌شود را هم از دست خواهد داد اما دقایقی پیش تمرینات این تیم در حالی پیگیری شد که ستاره آرژانتینی بدون مشکل با دیگر اعضای تیم تمرین کرد؛ در واقع به نظر می‌رسد که دیبالا مشکلی برای همراهی یووه در بازی فردا نخواهد داشت.

 

 

1666974

دیدگاه‌ها