کد خبر : 1794129 | 03 آذر 1400 ساعت 19:41 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت بی محابای تماشاگران وضع را قرمز می کند؛

نکونام: با وجود دو برد هنوز ایراداتی داریم

سرمربی تیم فولاد تاکید کرد که تیمش با وجود کسب دو برد متوالی هنوز ایراداتی دارد.

نکونام: با وجود دو برد هنوز ایراداتی داریم

به گزارش ورزش سه، تیم فولاد موفق شد به دومین برد متوالی خود با هدایت جواد نکونام دست پیدا کند؛ سرمربی این تیم در نشست خبری پس از بازی با ذوب آهن که با برتری یک بر صفر سرخ پوشان همراه بود گفت: می دانستیم که ذوب آهن تیم خوب، جان دار و بابرنامه ای است. واقعا باید به مجموعه آنها تبریک گفت که فوتبال خوبی بازی می کنند. ما روی نقاط قوت و ضعف تیم ذوب آهن کار کرده بودیم و فکر می کنم که بازی خوبی انجام دادیم و موقعیت های خوبی حتی در نیمه دوم داشتیم. اگر دقت می کردیم می توانستیم بازهم به این تیم گل بزنیم. 

 

او افزود: برد شیرینی در خانه ذوب آهن که امسال تیم متحول شده ای است کسب کردیم. نکته مهم برای من این است که تیم ما هنوز خیلی کار دارد و به تیم مدنظر من نرسیدیم. بچه ها باید بدانند که توانایی بالاتری دارند. درست است که دو بازی را بردیم ولی این دلیل نمی شود که ایرادات تیم را نادیده بگیریم. از شکل بازی تیم راضی ام ولی هنوز ایراداتی داریم که باید رفع کنیم. امیدوارم بچه ها هر چه زودتر با تلاش و تاکتیک پذیری بالای خود به آن چیزی که مدنظرمان است برسند و با اضافه شدن مربی بدنساز شرایط فولاد را بهتر کنیم.

 

سرمربی تیم فولاد در مورد ضعف بدنی تیمش و اضافه شدن مربی بدنساز تاکید کرد: ما زمانی برای بدنسازی نداریم و هر 4-5 روز یک بار بازی داریم. تنها راهی که داریم این است که تا جایی که می توانیم شرایط بدنی مان را کنترل کنیم تا به نیم فصل برسیم. سعی می کنیم با اضافه کردن فشار تمرینات در فرصت هایی که داریم شرایط بدنی تیم را حفظ کنیم. بازیکنان ما در نیمه دوم از نظر بدنی شباهتی به تیم فصل قبل که 120 دقیقه مقابل تیم های خوب ایران بازی می کردند، نداشتند. مشکلی از این بابت نداریم و من تیم را با آگاهی از این شرایط انتخاب کردم. فقط باید بازیکنان قدر خودشان را بدانند چون تیم شایسته و قابل احترامی هستیم.

 

نکونام در پاسخ به سوالی در خصوص تبعیض بین تیم های شهرستانی و دو تیم استقلال و پرسپولیس (حضور تماشاگران و استفاده از بازیکن خارجی) گفت: من دوست داشتم امروز ذوب آهن هم با تماشاگرانش بازی کند. چون فوتبال بدون تماشاگر روح ندارد. این خیلی مهم است و بازیکن هم از حضور تماشاگران در ورزشگاه لذت می برد. اگر قرار است که ورود تماشاگران آزاد شود باید برای همه تیم ها باشد. ولی در این وضعیت که ورود تماشاگران آزاد شد، دوباره شرایط کرونا را در کشور قرمز می کند. این گونه بی محابا نمی شود که اجازه ورود داده شود چون شرایط بدتر می شود. متاسفانه عزیزان زیادی را از دست دادیم و نمی خواهم که دوباره این وضع تکرار شود. ولی اگر آزاد می شود باید برای همه تیم ها باشد. همه تیم ها زحمت می کشند و همه هواداران تیم های خود را دوست دارند. یکسری چیزها هم هست که چه بگوییم و چه نگوییم فرقی نمی کند. امیدوارم که کارهای درست انجام شود و ما فوتبالی ها از آن خوشحال شویم.

دیدگاه‌ها