کد خبر : 1794185 | 03 آذر 1400 ساعت 21:45 | 18.3K بازدید | 1 دیدگاه

ولاهوویچ:

فاصله زیادی تا رسیدن به سطح زلاتان دارم

دوشان ولاهوویچ، ستاره صربستانی فیورنتینا، می‌گوید حضور مقابل میلان برای او مثل یک رویا بوده است.

فاصله زیادی تا رسیدن به سطح زلاتان دارم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد دوشان ولاهوویچ با فیورنتینا تا سال 2023 اعتبار دارد اما گزارش حاکی از آن است که این بازیکن تصمیمی برای تمدید قرارداد با این تیم ندارد و پیش از این چند پیشنهاد باشگاه ایتالیایی را رد کرده است. همچنین گفته می شود که تیم‌هایی نظیر منچسترسیتی، یوونتوس و تاتنهام به شدت شرایط جذب این بازیکن را بررسی می‌کنند.

 

 

1667746

 

 

با وجود تمام شایعاتی که پیرامون این ستاره صربستانی وجود دارد، او تاکید کرده که در حال حاضر تنها روی موفقیت با فیورنتینا تمرکز کرده است. ولاهوویچ در این باره گفت: "همه ما سخت کار می کنیم و می خواهیم به اروپا برگردیم، زیرا فیورنتینا سال ها در اروپا بازی نکرده است و این یک موفقیت بزرگ برای باشگاه خواهد بود.

 

فکر می‌کنم این گروه از بازیکنان و اعضای تیم شایستگی آن را دارند و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به برخی از اهدافی که برای خود تعیین کرده‌ایم انجام خواهیم داد. من در فوتبال به سطحی رسیده‌ام که هر جزئیاتی برایم اهمیت دارد، بنابراین مراقب برنامه‌های غذایی و تمریناتم هستم."

 

 

1667747

 

 

ولاهوویچ درباره پیروزی فیورنتینا مقابل میلان و قرار گرفتن برابر زلاتان ابراهیموویچ نیز گفت: "بازی مقابل میلان مثل یک رویا بود و بعد از آن احساس بسیار خوبی داشتیم اما بلافاصله روی بازی بعدی مقابل امپولی تمرکز کردیم. هر دیدار با میلان برای من ویژه است، زیرا همه می دانند که من در مورد ابراهیموویچ چه احساسی دارم. من احساس نمی کنم که جانشین او هستم، زیرا تا رسیدن به سطح او راه بسیار طولانی در پیش دارم.  فقط این واقعیت که او هنوز در سن 40 سالگی در سطح بالایی بازی می کند، همه چیز را در مورد انگیزه و شخصیتش نشان می دهد."

دیدگاه‌ها