کد خبر : 1794352 | 04 آذر 1400 ساعت 20:22 | 71.1K بازدید | 26 دیدگاه

کانتونا اعلام کرد؛ من سرمربی جدید یونایتدم!

اریک کانتونا اسطوره باشگاه منچستریونایتد با انتشار ویدیویی عجیب و طنز آمیز، از انتخابش به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ خبر داد!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه اوله گونار سولسشر از هدایت منچستر یونایتد کناره گیری کرد، این روزها حدس و گمان ها برای انتخاب جانشین این مربی به موضوع داغ فوتبال جزیره انتخاب شده است. مدیران یونایتد پس از جدایی سولسشر امور تیم را به مایکل کریک سپرده اند و در حالیکه از مائوریتسیو پوچتینو، زین الدین زیدان، ارنستو والورده و... به عنوان جانشینان سولسشر نام برده می شد، اما اسطوره شیاطین سرخ  با انتشار ویدیویی عجیب همه را غافلگیر کرد.

اریک کانتونا بازیکن سابق منچستر که به دلیل رفتارهای خاص و پرحاشیه اش زبانزد خاص و عام است، در ویدیویی که در اینستاگرام منتشر کرد، مدعی شد که به عنوان سرمربی منچستر انتخاب شده است. این بازیکن سابق یونایتد که به رفتارهای عجیب و غریب مشهور است، فضای رسانه ای انگلستان را با این ویدیو درگیر خود کرد.

 

1668062

 

کانتونا در این کلیپ کوتاه و چند ثانیه ای می گوید: «سلام دوستان. می خواهم به طور اختصاصی به شما بگویم که من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم. به زودی کادرفنی بزرگم را اعلام می کنم. شما را به زودی می بینم.» کانتونا که به حس شوخ طبعی در شبکه های اجتماعی معروف است، این بار با این ویدیو شوک عجیبی را به دنیای فوتبال وارد کرد.

البته در همان ابتدای امر نیز مشخص بود که این اسطوره فوتبال منچستر با این ویدیوی عجیب سعی در ادامه رفتارهای طنز آمیزش داشته و صحبتی درباره حضور او بر روی نیمکت یونایتد مطرح نشده است. 

البته ساعاتی بعد از انتشار ویدیوی کانتونا، دیوید اورنستاین و رسانه اتلتیک از مذاکرات منچستر با رالف رانگنیک برای هدایت این باشگاه خبر دادند که ظاهرا دو طرف نیز به توافقات دست یافته اند.

دیدگاه‌ها