کد خبر : 1794450 | 05 آذر 1400 ساعت 16:02 | 30.1K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای مدیر ورزشی PSG

شایعه است؛ هیچ تماسی با زیدان نداشته‌ایم

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی به شایعات مذاکره با زین الدین زیدان واکنش منفی نشان داد.

شایعه است؛ هیچ تماسی با زیدان نداشته‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعاتی در خصوص احتمال جدایی مائوریسیو پوچتینو از پاری‌سن‌ژرمن مطرح است، دیروز نشریه لو پاریزین با انتشار گزارشی مدعی شد که مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن از چند هفته پیش مذاکرات خود را با زین‌الدین زیدان آغاز کرده‌اند و او را به عنوان جانشین سرمربی آرژانتینی‌شان در نظر دارند.

 

 

1667990

 

 

زیزو که گفته می‌شود پیشنهاد سرمربیگری منچستریونایتد را رد کرده است، حالا بحث حضورش روی نیمکت مربیگری پاری‌سن‌ژرمن مطرح است، این در حالی است که رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که پوچتینو گزینه اول منچستریونایتد برای جانشینی اوله‌گنار سولسشر است که اخیراً به دلیل تداوم نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری شیاطین سرخ کنار گذاشته شد.

پاریزین مدعی شده است که ملاقات بین مدیران پاری‌سن‌ژرمن و زیدان اوایل ماه جاری میلادی(نوامبر) در هتل رویال مونسو واقع در شهر پاریس صورت گرفته است، هر چند باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این ادعا را رد کرده است.

 

 

1668192

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در واکنش به این شایعات گفت:« نه تمایل برای اخراج پوچتینو داریم و نه خود او قصد جدایی دارد. از هیچ باشگاهی نیز برای پوچتینو با ما تماس گرفته نشده است.»

 

لئوناردو ادامه داد:« برای زیدان احترام بسیاری قائلیم. او در دوران فوتبالش و سپس مربیگری افتخارات زیادی کسب کرده ولی به شکل واضح تاکید می کنم که هیچ‌گونه تماسی با او نداشته ایم و در هیچ مکانی هم با او ملاقات نکرده ایم.»

 

 

دیدگاه‌ها