کد خبر : 1794614 | 06 آذر 1400 ساعت 15:53 | 45.8K بازدید | 14 دیدگاه

خداحافظی با پوگبا

قطعی؛ انصراف رئال از جذب ستاره منچستریونایتد

رئال مادرید طبق ادعای مارکا دیگر هیچ تمایلی برای جذب پوگبا ستاره منچستریونایتد ندارد.

قطعی؛ انصراف رئال از جذب ستاره منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا آخرین فصل حضور خود در منچستر یونایتد را پشت سر می گذارد و همین موضوع باعث شده که گمانه زنی های زیادی در رابطه با آینده این ستاره فرانسوی مطرح شود. در واقع به نظر می رسد که مذاکرات این بازیکن با منچستریونایتد برای تمدید قرارداد به بن بست خورده و در انگلیس شانس کمی برای ماندن او در اولدترافورد متصور هستند.

 

 

1658437

 

 

از طرف دیگر گزارش‌ها طی ماه‌های اخیر حاکی از آن بوده که دو تیم رئال مادرید و یوونتوس محتمل‌ترین گزینه‌ها برای آینده پل پوگبا خواهند بود. برخی منابع مدعی شده اند که پوگبا علاقه زیادی به بازگشت به تورین و بازی دوباره برای یوونتوس دارد و بعضی دیگر از اشتیاق این بازیکن برای بازی برای رئال مادرید خبر داده‌اند.

 

مارکا امروز خبر داد که علی رغم تمایل ستاره فرانسوی اما رئال دیگر هیچ تمایلی برای جذب او ندارد و هرگونه شانس پیوستن پوگبا به باشگاه مادریدی از دست رفته است.

 

 

1656571

 

 

در رئال معتقدند که با وجود کیفیت بسیار بالای پوگبا، او در برنامه های تاکتیکی آنچلوتی جواب نخواهد داد و به کار تیم نمی آید. هدف رئال تقویت خود در نقاط دیگر زمین است و اینکه با پیشنهادی یک ساله، لوکا مودریچ را هم تا 2023 در اختیار داشته باشد.

پوگبا در سه مقطع مورد علاقه رئال قرار داشته اما هر بار به دلیلی انتقال او میسر نشده و احتمالا این فرصت دیگر فراهم نخواهد شد. با تونی کروس، کاسیمیرو، لوکا مودریچ، کاماوینگا و فده والورده، رئال حالا به شکل قطعی قید جذب پوگبا را زده است.

 

 

دیدگاه‌ها