کد خبر : 1795375 | 09 آذر 1400 ساعت 23:31 | 26K بازدید | 1 دیدگاه

کالیدو کولیبالی:

بعد از فوتبالم هم با نژادپرستی مبارزه خواهم کرد

کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی ناپولی، از ایده هایش برای مبارزه با نژاد پرستی می گوید.

بعد از فوتبالم هم با نژادپرستی مبارزه خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، نژاد پرستی یکی از معضلاتی بوده که طی سالهای اخیر فوتبال اروپا و به خصوص ایتالیا با آن درگیر بوده است. کالیدو کولیبالی، ستاره سنگالی ناپولی، یکی از بازیکنانی بوده که با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است؛ آخرین بار در جریان دیدار فیورنتینا و ناپولی بود که هواداران تیم میزبان شعارهای نژادپرستانه زشتی را علیه کولیبالی سر دادند که ناراحتی شدید او را در پی داشت.

 

کالیدو کولیبالی حالا در جدیدترین صحبت های خود به اتفاقات بازی فیورنتینا و ناپولی اشاره کرده و می‌گوید: "پس از آن حادثه در بازی فیورنتینا و ناپولی من درباره توسکانی مطالعه کردم و می دانم که این منطقه فوق العاده‌ای برای فرهنگ و هنر است. من به دنبال عذرخواهی از مردم فلورانس و توسکانی نیستم.  من پیام های همبستگی زیادی از طرف هواداران و باشگاه فیورنتینا دریافت کردم، بنابراین می خواهم از آنها تشکر کنم."

 

 

1499918

 

 

کولیبالی در ادامه گفت: "این جایی است که ما باید دوباره شروع کنیم و با هم به مبارزه با نژادپرستی بپردازیم. نژادپرستی هنوز در جامعه پراکنده است و به خاطر این که من این بستر را دارم، می‌خواهم با آن مبارزه کنم، زیرا افراد زیادی هستند که آنقدر خوش شانس نیستند که در موقعیت مبارزه با نژادپرستی باشند. من می خواهم به آن مردم صدایم را برسانم.

 

برای من بسیار مهم است، من همیشه به عنوان یک بازیکن و به عنوان یک مرد این کار را انجام خواهم داد، حتی زمانی که دوران فوتبالم به پایان رسیده باشد."

دیدگاه‌ها