کد خبر : 1795447 | 10 آذر 1400 ساعت 13:31 | 29.9K بازدید | 25 دیدگاه

پاری سن ژرمن در تدارک سورپرایز برای مسی

باشگاه پاری سن ژرمن در نظر دارد که مراسم شایسته‌ای را برای جشن گرفتن هفتمین توپ طلای لیونل مسی برگزار کند.

پاری سن ژرمن در تدارک سورپرایز برای مسی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی موفق شد دوشنبه شب هفتمین توپ طلای خود را در پاریس کسب کند و پارک دو پرنس آماده است تا به فوق ستاره خود ادای احترام کند.

پی اس جی در تدارک مراسمی خاص برای جشن گرفتن این دستاورد به همراه هواداران این باشگاه در جریان دیدار برابر نیس است.

بسیاری از مدیران این باشگاه فرانسوی باور دارند که این فرصت بسیار خوبی است که جایگاه لیونل مسی را در بین هواداران این تیم بالاتر از قبل ببرند.

اولین ماه حضور در پاریس برای مسی چندان آسان نبود. روند سازگاری او با شرایط زندگی در پایتخت فرانسه طول کشید و این بازیکن نتوانست همان ستاره‌ای باشد که در سال‌های قبل در بارسلونا بود.

 

1669545

 

پی اس جی معتقد است که فتح هفتمین توپ طلا توسط این فوق ستاره آرژانتینی می‌تواند نقطه عطفی برای این تیم و برای هوادارانش باشد.

به همین دلیل است که این باشگاه اعلام کرده که پیش از دیدار امروز برابر تیم رده سومی لیگ فرانسه تصمیم دارد جشن بزرگی را برای گرامیداشت لیونل مسی برگزار کند.

روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده که باشگاه فرانسوی چراغ‌های ال ای دی با پیام‌هایی خاص در سراسر ورزشگاه قرار داده که محتوای آن سورپرایزی بزرگ برای لیونل مسی است و با ویدیویی خاص در هنگام ورود مسی به زمین پارک دو پرنس به نمایش درمی‌آید.

احساسی‌ترین لحظه نیز زمانی است که مسی وارد زمین شده و هفتمین توپ طلای خود را در برابر هواداران پاری سن ژرمن به نمایش در خواهد آورد. این لحظه بسیاری مهمی برای این باشگاه فرانسوی است و آنها قصد دارند به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کنند.

دیدگاه‌ها