کد خبر : 1795456 | 10 آذر 1400 ساعت 14:03 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

ابهام درباره محل برگزاری دیدارهای خانگی هوادار

محل برگزاری دیدار هوادار تهران و نفت مسجدسلیمان مشخص نیست.

ابهام درباره محل برگزاری دیدارهای خانگی هوادار

به گزارش "ورزش سه"، کمبود زمین چمن استاندارد در تهران برای برگزاری تیم های پایتخت نشین در لیگ برتر یکی از موضوعاتی است که در هفته های گذشته حواشی زیادی را ایجاد کرده است.


این مساله باعث شد تا تیم پیکان بازی های خانگی خودرا تا پایان هفته هفتم لیگ برتر در 3 ورزشگاه شهرقدس، انقلاب کرج و دستگردی تهران برگزار کند. پیکانی‌ها البته طبق توافقی که با مسئولان دستگردی داشتند قراراست دیدارهای خانگی خود را در این ورزشگاه تا پایان فصل انجام بدهند.


حالا اما موضوع مشابه گریبان تیم هوادار تهران را گرفته است. تیم تحت هدایت رضا عنایتی در 3 بازی خانگی ابتدای فصل خود از میزبانی محروم بود و به همین خاطر در ورزشگاه انقلاب کرج دیدارهایش را برگزار کرد. حالا اما با پایان این محرومیت آنها علاقه‌مند هستند بازی هایشان را به تهران بیاورند اما شرایط برایشان مهیا نیست.


در حال حاضر ورزشگاه دستگردی میزبان دیدارهای سایپا و پیکان در تهران است و مسئولان آن ورزشگاه را به خاطر خراب نشدن چمن به تیم دیگری نمی‌دهند. از طرفی هواداری ها نیز مثل کادرفنی پیکان نسبت به شرایط نامطلوب چمن ورزشگاه شهرقدس گلایه مند هستندو حاضر نیستند بازی هایشان را به شهرقدس ببرند.


در چنین شرایطی آنها درخواست کرده‌اند بازی های خانگی آینده شان نیز در کرج باشد اما این مساله با مخالفت هیات فوتبال تهران مواجه شده است. هیات فوتبال موافق برگزاری دیدارهای خانگی یک تیم تهرانی در استانی دیگر نیست و به همین خاطر ابهام بزرگی درباره دیدارهای خانگی هوادار وجود دارد.


تیم هوادار روز شنبه در چارچوب رقابت های هفته هشتم لیگ برتر باید از نفت مسجدسلیمان پذیرایی کند اما هنوز محل برگزاری این مسابقه مشخص نیست و باید دید مسئولان چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهند کرد.

دیدگاه‌ها