کد خبر : 1795648 | 11 آذر 1400 ساعت 20:40 | 107.7K بازدید | 80 دیدگاه

فقط یک گل در 600 دقیقه

توپ طلا فراموش شد؛ موج جدید انتقادات از مسی

دو نشریه پاریسی اکیپ و لوپاریزین، نمایش دیشب لئو مسی برابر نیس را زیر سوال بردند.

توپ طلا فراموش شد؛ موج جدید انتقادات از مسی

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی‌ هفته شانزدهم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان تیم نیس بود که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نتیجه تساوی در حالی در کارنامه شاگردان مائوریسیو پوچتنیو ثبت شد که این تیم ستاره برزیلی‌اش نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما لیونل مسی از ابتدا تا انتها در ترکیب تیم میزبان حاضر بود.

 

 

1669851

 

 

پیش از شروع بازی از لیونل مسی برنده توپ طلای 2021 و جیجو دوناروما برترین گلر سال تقدیر ویژه ای به عمل آمد ولی مسی در میدان نتوانست انتظارات را برآورده کند و عملکرد او و دیگر بازیکنان پی اس جی همچون کیلیان امباپه مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت.

تنها بازیکنی که از تیغ تند انتقادات در امان ماند، دوناروما بود که با مهارهای خوبش اجازه نداد دروازه پاریسی ها باز شد تا مشخص شود چرا بهترین دروازه دنیا شناخته شد.

 

 

1670002

 

 

لوپاریزین در مورد نمایش ضعیف پی اس جی نوشت:« سبک بازی تیم مائوریسیو پوچتینو به هیچ نزدیک بود و به خصوص مسی و امباپه انگار در میدان حضور نداشتند. خط حمله پی اس جی تازه نفس و سرحال نبود و شرایط به سودشان پیش نرفت. نباید از بازی خوب ژان کلر تودیبو(مدافع سابق بارسا و فعلی نیس) هم به سادگی گذر کرد چرا که بسیاری از حملات پی اس جی را توانست خنثی کند و مسی و امباپه نتوانستند او را شکست دهند.»

 

 

1667948

 

 

اکیپ هم در انتقاد از مسی نوشت:« مسی آرام و کند بازی می کرد و با ریتم بازی هماهنگ نبود. گاهی به نظر می رسید ارتباط او با هم تیمی هایش قطع شده است. شاید استفاده از مسی به عنوان یک 9 کاذب ایده درستی نباشد و نیاز به تغییر پست مسی ضروری است. باید توجه کرد که مسی در لوشامپیونا تنها یک گل زده در حالی که 600 دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بوده و این قطعا نمی تواند بی دلیل باشد.»

 

دیدگاه‌ها