کد خبر : 1795779 | 12 آذر 1400 ساعت 12:59 | 15.6K بازدید | 3 دیدگاه

فصل برای ستاره میلان به پایان رسید؟

سیمون کیائر، مدافع میلان، از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و بعید است که بتواند در ادامه فصل تیمش را همراهی کند.

فصل برای ستاره میلان به پایان رسید؟

به گزارش "ورزش سه"، کیائر در جریان پیروزی میلان برابر جنووا در دقایق ابتدایی بازی به دلیل مصدومیت از زمین بازی بیرون رفت.

حالا به نظر می‌رسد که مصدومیت این بازیکن بسیار جدی بوده و حتی ممکن است که او ادامه فصل 22-2021 را از دست بدهد.

روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که مصدومیت کیائر از ناحیه رباط صلیبی بوده و این بازیکن به احتمال زیاد تا شش ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

گفته می‌شود این مدافع ملی‌پوش دانمارکی روز جمعه تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و عملا فصل برای او در همین جا به پایان می‌رسد.

 

1658844

 

این بازیکن 32 ساله در این فصل 14 بازی در تمامی رقابت‌ها برای میلان انجام داد و اخیرا نیز قراردادش را به مدت دو سال دیگر با میلان تمدید کرده بود.

او دوشنبه شب در مراسم اهدای توپ طلا در پاریس حضور داشت و رتبه هجدهم را دز بین 30 نامزد نهایی به خود اختصاص داد. همچنین دیدیه دروگبا تشکر ویژه‌ای از این بازیکن به دلیل اقدامات مهمی کرد که در جریان ایست قلبی کریستین اریکسن در یورو 2020 انجام داده بود.

میلان در حال حاضر بازیکنانی چون متئو گابیا، فیکایو توموری و آلسیو رومانیولی را در پست مدافع میانی در اختیار دارد و انتظار می‌رود که در ماه ژانویه نیز بازیکن دیگری در این پست به خدمت بگیرد.

این باشگاه احتمالا امروز بیانیه رسمی درباره عمل جراحی کیائر منتشر می‌کند و زمان دوری این بازیکن از میادین را به صورت رسمی تایید خواهد کرد.

دیدگاه‌ها