کد خبر : 1795933 | 13 آذر 1400 ساعت 09:09 | 18.8K بازدید | 1 دیدگاه

توضیح سرمربی زنیت در مورد نیمکت نشینی آزمون

در هفته هفدهم لیگ برتر مصاف زنیت با روستوف به نتیجه مساوی دو بر دو پایان یافت که سردار آزمون در برابر تیم سابق خود روی نیمکت نشست و از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد.

توضیح سرمربی زنیت در مورد نیمکت نشینی آزمون 

به گزارش "ورزش سه"، هر گاه سرگئی سماک ، زیوبا و آزمون دو مهاجم اصلی زنیت را روی نیمکت می نشاند در پایان بازی با این سوال در کنفرانس خبری مواجه می شود که چرا به آنها بازی نداده است که این بار هم از این قاعده مستثنی نبود. سرمربی زنیت در پایان بازی با روستوف در خصوص نیمکت نشینی سردار آزمون و لوون خطاب به خبرنگاران گفت: « در این دیدار چیستیاکوف به جای لوون و آروخین به جای آزمون بازی کردند. ما با این کار می خواهیم فشار را روی همه تقسیم کنیم تا بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در بازی قبل مقابل زسکا مسکو خط حمله ما عملکرد خوبی نداشت و فشار لازم را به رقیب نیاورد. با آروخین در این بازی توانستیم حملات حریف را خنثی کنیم و در کنترل توپ نیز بهتر عمل کنیم.»

 

سردار آزمون به تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و طبیعی است برای بازگشت به ترکیب زنیت و درخشش دوباره در امر گلزنی نیاز به زمان داشته باشد. او در تازه ترین مصاحبه ای که با روزنامه اکسپرس داشت با اشتیاق از ادامه حضور در تیم زنیت حرف زده است و پیش بینی می شود در آینده ای نزدیک قرارداد خود را با این تیم تمدید کند و درنهایت به حضور خود در فوتبال روسیه ادامه دهد.

دیدگاه‌ها