کد خبر : 1796075 | 13 آذر 1400 ساعت 19:14 | 186.7K بازدید | 88 دیدگاه

از شصت متری دیدم پنالتی بود

مجیدی: دقیقه 87، سئوال خاصی دارید؟

فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری با اعتراض شدید به داوری موعود بنیادی فر اعلام کرد به جز صحنه خطای پنالتی روی ژستد، درباره چیز دیگری صحبت نمی کند.

مجیدی: دقیقه 87، سئوال خاصی دارید؟

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که قابل حدس بود، فرهاد مجیدی با حضور در نشست خبری پس از دربی، به شدت نسبت به تصمیم موعود بنیادی فر داور مسابقه در دقیقه 87 اعتراض کرد. سرمربی آبی ها اعتقاد دارد که تاکنون داوران با اشتباهاتی که داشته اند، 6 امتیاز از او و تیمش گرفته اند.

 

در ابتدای این نشست خبری، محمد نوریفر معاون ارتباطات و مدیررسانه ای استقلال گفت: طبق روال امسال مسابقات، باز هم یک پنالتی استقلال سوخته است. به نظر من این موضوع بحث یک دربی است. بهانه ای هم در این فوتبال به نام ویدیو چک پیدا شده است. 10 سال پیش هم در فوتبال ویدیو چک بود؟ آن صحنه، یک پنالتی واضح و مشخص بود. یک کارشناس داوری بیاورید که گفته باشد این صحنه پنالتی نبوده است. واقعا جای تأسف دارد.

 

سپس فرهاد مجیدی سرمربی استقلال صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: من به جز صحنه دقیقه 87 بازی هیچ صحبت دیگری ندارم. اگر فردا پیشکسوتان، فرگوسن های وطنی و جراید نمی گویند فرار رو به جلو است، تا همین الان داوران 6 امتیاز از تیم من گرفته اند. بازی با فجرسپاسی گل دوم سالم را زدیم و بازی به جای اینکه دو بر صفر شود، یک – یک تمام شد.

 

 

 

او ادامه داد: در بازی قبلی با صنعت نفت دو پنالتی نگرفتند که می توانست نتیجه بازی را عوض کند و این هم از امروز. نمی دانم اگر با فرهاد مجیدی مشکل دارند، خب این را بگویند. این هوادار استقلال چه گناهی کرده است؟ من می روم و یکی دیگر بیاید تا برای او پنالتی بگیرند. من نمی دانم داستان چیست! 

 

وی گفت: قبلا هم به کنفرانس خبری آمده ام و صحبت کرده ام و هر موقع تیمم بد بازی کرده، گفته ام بد بازی کرده و هر زمانی که خوب بازی کرده، این را گفته ام. ولی آخر این داور چه طوری این صحنه را پنالتی نگرفته است؟ من اصلا مانده ام. من که 50، 60 متر دورتر بودم فهمیدم پنالتی بوده است. داور چطوری در دو قدمی این صحنه را نمی بیند؟ من به جز این صحنه دقیقه 87، هیچ صحبت دیگری ندارم.

 

سرمربی آبی ها در پاسخ به سوالات خبرنگاران درخصوص بازی گفت: من فقط درباره آن صحنه دقیقه 87 جواب می دهم. من هیچ صحبت دیگری ندارم. هر سوالی درباره آن صحنه دارید، بپرسید.

 

مجیدی درباره صحنه نیمه نخست که آفساید امیرحسین حسین زاده اعلام شد، گفت: الان صحنه را دیدم. چون خودم روی خط دیدم و تصویر تلویزیونی از بالا گرفته، مشخص نمی شود. مطمئنم آن صحنه هم آفساید نبود. در بدبینانه ترین حالت مساوی بودند. من روی خط بودم. منتهی چون دوربین از بالا و سمت چپ گرفته نمی توان به درستی دید. من دقیقا آن صحنه را هم دیدم و آفساید نبود. 

 

او در پایان گفت: اگر حرف بزنیم می گویند فرار رو به جلو کرده است. داوران 6 امتیاز از تیم من گرفته اند. همین الان باید با 20 امتیاز در صدر جدول باشیم. من واقعا نمی دانم. مشکلشان با استقلال است؟ مسئولین جان مادران و بچه هایتان و جان هر کسی که دوست دارید این VAR را وارد فوتبال ایران کنید. آخر حق یک تیم چطوری خورده شود؟ به همین راحتی؟ 

 

سرمربی استقلال نشست خبری را با گفتن این جمله که "اگر سوالی درباره دقیقه 87 دارید، در خدمت شما هستم" به پایان رساند.

دیدگاه‌ها