کد خبر : 1796546 | 15 آذر 1400 ساعت 18:37 | 13.6K بازدید | 13 دیدگاه

باید از سیستم چرخشی استفاده کرد

کلوپ: قول نمی‌دهم فردا صلاح بازی کند

یورگن کلوپ در آستانه بازی میلان تایید کرد که تغییراتی در ترکیب خواهد داد و مشخص نکرد که محمد صلاح در ترکیب خواهد بود یا خیر.

کلوپ: قول نمی‌دهم فردا صلاح بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که صعودش به دور بعد لیگ قهرمانان قطعی شده و تیم اول گروه نیز محسوب می شود،در دیداری که برایش تشریفاتی محسوب می شود، به مصاف میلان خواهد رفت. بازی برای میزبان اما اهمیت فوق العاده ای دارد و در سن سیرو به دنبال پیروزی بر قرمزها هستند.

میلان در صورت پیروزی و توقف پورتو برابر اتلتیکو، راهی دور بعد خواهد شد.

 

 

1671550

 

 

یورگن کلوپ سرمربی لیورپول در نشست خبری این بازی گفت:« قطعا در این بازی تغییراتی خواهیم داشت. باید از سیستم چرخشی استفاده کنم چرا که بازیکنان به خاطر فشردگی بازی ها خسته شده اند. اگر این کار را انجام ندهم، تیم پزشکی عصبانی خواهم شد. پزشکان باشگاه از من توقع دارند تا همان تیم بازی قبلی را به زمین نفرستم پس به طور حتم به برخی استراحت خواهم داد. بعد از این بازی نیز تقویمی فشرده داریم و چاره ای جز سیستم چرخشی نخواهد بود.»

 

 

1669929

 

 

کلوپ ادامه داد:« همانطور که تمرین می کنیم، بازی خواهیم کرد و هدف همیشه همین بوده که آنچه که در تمرینات انجام می دهیم را به بازی ها نیز وارد کنیم. اینجا بازیکنان جوان مستعدی حضور دارند که تایلر مورگان یکی از آنهاست. برای مصاف با میلان چندین بازیکن جوان را با خود خواهیم برد.

تیم فوق العاده ای در اختیار دارم، تیمی که می تواند برنده عناوین مهمی شود. از داشتن چنین تیمی خوشحالم و مدت هاست که کنار هم هستیم. هر کسی در تیم نقش خودش را می داند و شکل فوتبال مان نسبت به گذشته پخته تر شده است. در تیم، صمیمیت خاصی وجود دارد و همه متحد هستیم.»

 

 

1671538

 

 

کلوپ در مورد تمدید قرارداد صلاح گفت:« شرایط صلاح خوب است و من هم راضی هستم. واضح است که موضع من در مورد آینده صلاح چه چیزی است و فقط به زمان نیاز داریم. ببینیم چه خواهد شد.»

 

صلاح در ترکیب ثابت:« در این مورد قول نمی دهم. نمی توانم از الان در مورد ترکیب اصلی حرف بزنم اما قطعا قرار نیست تمام ترکیب بازی قبلی را هم عوض کنم. نمی توان با 9 بازیکن شروع کرد و این غیرممکن است. فردا مشخص می شود صلاح بازی خواهد کرد یا خیر و مطمئنم که همه بازیکنان شرایط را درک می کنند. در 14 روز 5 بازی داریم و باید بهترین تصمیم را گرفت.»

 

 

دیدگاه‌ها