کد خبر : 1796747 | 16 آذر 1400 ساعت 19:01 | 14.7K بازدید | 1 دیدگاه

وقت ضربدر زدن روی اسم خریبین و السومة(عکس)

صفحه اینستاگرامی سوری به انتقاد شدید از دو ستاره مطرح تیم ملی این کشور پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه که رقابت های جام ملت های عربی را با شکست برابر امارات آغاز کرده بود، در گام دوم دست به کار بزرگی زد و از سد تیم ملی تونس گذشت. این تیم در بازی پایانی به مصاف موریتانی رفت که در گام نخست با نتیجه 5 بر یک به تونس و در بازی دوم با یک گل به امارات باخته بود و حذف آنها نیز قطعی شده بود. با این وجود، سوریه در میان ناکامی همگان مغلوب موریتانی شد و نتوانست راهی مرحله بعد شود.

 

حذف سوریه از این رقابت ها که بدون دو ستاره خط حمله خود یعنی عمر السومة و عمر خریبین حضور یافته بود، باعث انتقاد شدید رسانه های کشور از این دو مهاجم مطرح شد. صفحه اینستاگرامی شبکه الکرة السوریه در مطلبی نوشت: ما خیلی صبور بودیم اما از اینجا به بعد از انتشار هر گونه خبری در مورد عمر خریبین و عمر السومه جلوگیری می کنیم.

 

 

1671798

 

 

این صفحه اینستاگرامی با زدن ضربدر به روی این دو بازیکن نوشت: وقت حرف زدن است...! منتظر پایان مسابقات بودیم تا درباره تیم ملی سوریه صحبت کنیم. اتفاقی که قبل از آغاز مسابقات در مورد عذرخواهی خریبین مبنی بر عدم شرکت او در این پیکارها در زمان بسیار مهمی برای این تیم مجروح و زخمی رخ داد، مسئله ای بود که باعث تمسخر و توهین به هواداران سوریه بود. (بهانه ای بدتر از گناه)

 

باشگاه الوحده امارات در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که این تیم دیدارهای مهمی در پیش دارد. دنبال کنندگان عزیز آیا می دانید که باشگاه الوحده هنوز حتی یک بازی دوستانه هم انجام نداده است؟ دنبال کنندگان عزیز آیا می دانید اولین بازی باشگاه الوحده روز پنجشنبه بعد و در یک تورنمنت نیمه دوستانه خواهد بود؟!

 

هیچکس نمی تواند عشق بزرگ ما به عمر خریبین و السومه و بیش از 4 سال کار در این صفحه اینستاگرامی و حمایت مستمر از آنها را زیر سوال ببرد، اما تیم ملی سوریه بسیار بزرگتر از این بازیکنان است. دیروز در ورزشگاه و همچنین در شهر دمشق غم تماشاگران و اشک های کودکان و سالمندان را دیدم. در شبکه های اجتماعی، صراحتاً سخن از علت این شکست است که دلیل این باخت، غیبت دو بازیکنی است که حضورشان باعث خوشحالی این مردم غمگین می شد.

 

امیدوارم صفحات محترم سوری از حمایت و انتشار اخبار چنین بازیکنانی دست بردارند و موضع واحدی از سوی تمامی مسئولین صفحات ورزشی در شبکه های اجتماعی وجود داشته باشد. امیدوارم فدراسیون فعلی سوریه تصمیمات سختگیرانه ای بگیرد و یک بار برای همیشه آنها را از تیم ملی محروم کند.

دیدگاه‌ها