کد خبر : 1798390 | 24 آذر 1400 ساعت 16:25 | 21.9K بازدید | 3 دیدگاه

نیکولو بارلا:

من بازی مقابل رئال مادرید را خراب کردم

نیکو بارلا، ستاره ایتالیایی اینتر ابراز امیدواری کرد در دیدار برگشت مقابل لیورپول در میدان حاضر باشد.

من بازی مقابل رئال مادرید را خراب کردم

به گزارش "ورزش سه"، درگیری عجیب با ادر میلیتائو و دریافت کارت قرمز در دیدار مقابل رئال مادرید باعث شد نیکو بارلا مسابقه رفت مرکله یک هشتم برابر لیورپول در مرحله یک هشتم را از دست بدهد. نیکو بارلا که توسط نشریه گاتزتا دلااسپورت به عنوان بهترین هافبک سال معرفی شد، در مورد فصل درخشان اینتر و البته تمدید قرارداد اخیر خود صحبت کرده است.

 

نیکو بارلا گفت: "سال فوق العاده ای بود، اما همه چیز با شکست فصل گذشته در فینال لیگ اروپا آغاز شد. از آن مقطع، ما روند را شروع کردیم که امروز ادامه پییدا کرده است. رقابت بیشتری نسبت به سال گذشته وجود دارد، اما ما چیزی بیشتر از سایرین داریم. ما از آگاهی و تجربه برخوردار بوده و می دانیم چگونه قهرمان شویم، زیرا در گذشته این کار را انجام داده ایم. ما ویژگی را در زمین احساس می کنیم و حریفان ما هم چنین حسی دارند.

 

1671909

 

چند بازیکن در تابستان اینتر را ترک کردند، اما ما با نفرات بزرگ دیگری به خدمت گرفتیم می خواهیم نشان دهیم که هنوز بهترین هستیم. من نمی دانم آیا روملو لوکاکو یا اضرف حکیمی از ترک اینتر پشیمان هستند یا نه. هرکسی خودش تصمیم میگیرد، آنها خواستند جدا شوند و دیگران تصمیم گرفتند بمانند.

 

تمدید قرارداد تا ژوئن 2026؟ همیشه گفته ام که می خواهم حداقل فعلا  قصد دارم در اینتر بمانم. خوشحالم که اینجا هستم و در پایان دوران حرفه ای متوجه می شوم آیا انتخاب خوبی داشته ام یا خیر.

 

کارت قرمز مستقیم برابر رئال مادرید و احتمال غیبت مقابل لیورپول؟ ما در 60 دقیقه اول در مادرید بر جریان بازی تسلط داشتیم، سپس من  مرتکی اشتباه شده و جریان بازی تیم را خراب کردم. امیدوارم بتوانم برای بازی دوم در مقابل لیورپول در ترکیب حضور داشته باشم."

دیدگاه‌ها