کد خبر : 1798780 | 26 آذر 1400 ساعت 17:55 | 34.5K بازدید | 2 دیدگاه

راموس الگوی من است؛ او پیراهنش را به من هدیه داد

الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی اینتر، از سرخیو راموس به عنوان الگوی خود یاد کرد.

راموس الگوی من است؛ او پیراهنش را به من هدیه داد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر این روزها شرایط خوبی را پشت سر می‌گذارد. آنها اخیراً نه تنها فاصله امتیازی را با میلان و ناپولی جبران کرده بلکه حالا با یک امتیاز بیشتر نسبت به تیم همشهری در صدر جدول رقابت های سری آ نیز حضور دارند. نراتزوری همچنین بعد از رئال مادرید به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان شد و باید در یک هشتم به مصاف لیورپول برود.

 

الساندرو باستونی، مدافع ایتالیایی اینتر، حالا در مصاحبه ای درباره مسائل مختلف صحبت کرده است. او درباره تقابل با لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "ما به دو بازی عالی احتیاج داریم. بازی در آنفیلد شگفت انگیز خواهد بود. اینزاگی به ما آزادی بیشتری داده است. باید به یاد داشته باشید که فوتبال یک بازی است مگر اینکه شما در آن شکست بخورید."

 


1674923

 

 

جدایی لوکاکو و آمدن ادین ژکو: "ادین ژکو و روملو لوکاکو بازیکنان متفاوتی هستند. وقتی روملو رفت برای او آرزوی موفقیت کردم، من و اشرف حکیمی هنوز پلی استیشن بازی می کنیم، اما او در این کار بسیار بد است."

 

باستونی درباره الگوی فوتبالی خود هم گفت: "سرخیو راموس الگوی من است. من همه چیز او را تحسین می کنم، نحوه حضورش در زمین و شخصیتش. برای تولدم، پیراهنش را به من هدیه داد و من می‌توانم با او صحبت کنم."

 

 

1674925

 

 

حضور در پلی آف جام جهانی با ایتالیا: "من مشتاقانه منتظر بازی در پلی آف هستم، ما حتی به عدم بازی در جام جهانی فکر نمی کنیم، ما قهرمان اروپا هستیم و باید به آن برسیم."

 

توپ طلا: "من در میان کاندیداها نبودم، بنابراین فکر می‌کنم لواندوفسکی یا جورجینیو شایسته دریافت توپ طلا بودند. جورجینیو همچنان باید پنالتی های ایتالیا را بزند، مانند لائوتارو در اینتر."

دیدگاه‌ها