کد خبر : 1798975 | 27 آذر 1400 ساعت 16:05 | 23.9K بازدید | 11 دیدگاه

سویا و اتلتیکو خطرناک ترند

کنایه آنچلوتی به بارسا، رقیب مستقیم ما نیستند

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در توصیف شرایط امروز بارسا گفت که این تیم را در حال حاضر به عنوان رقیبی مستقیم نمی بیند.

به گزارش "ورزش سه"،رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان کادیز است. صدرنشین لالیگا که هشت امتیاز بیشتر از سویا دارد، برای این بازی چندین بازیکن را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد و دنی کارواخال هم مصدوم است.

 

 

1673546

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« روند خوب مان نباید تغییر کند. با همان جدیت و انگیزه چند هفته اخیر وارد میدان خواهیم شد و انتظار دارم کیفیت بازی مان نیز بهتر شود. کادیز را آماده می بینم. تیمی که روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی خطرناک است. اگر نیاز باشد برابر کادیز نیز از زمین خودمان پرس کنیم، این کار را انجام خواهیم داد. خوشبختانه اخیرا در دفاع بسیار بهتر از ابتدای فصل شده ایم.»

 

بازی برابر بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ و ادعای ژاوی در مورد رقابت برای قهرمانی لالیگا:« بازی برابر کادیز و بیلبائو را زودتر پیش رو داریم. ادعای ژاوی؟ بارسا در حال حاضر رقیب مستقیم ما نیست و سویا و اتلتیکو را خطرناک تر می بینم ولی بارسا تیمی رو به پیشرفت است و اگر من هم جای ژاوی بودم نیز با امیدواری از تیمم حرف می زدم.»

 

 

1673599

 

 

ترس از تکرار اتفاق فصل 15-2014 و افت ناگهانی:« در آن فصل ما لوکا مودریچ را در بدترین زمان ممکن از دست دادیم و بسیار روی روندمان تاثیر منفی گذاشت. دوران سختی بود ولی درس گرفتیم. برابر یوونتوس یک گل تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان کم آوردیم و چیزی هم تا فتح لالیگا هم فاصله نداشتیم.»

 

شرایط لوکا مودریچ:« تست دیروز مودریچ منفی شد ولی همچنان مجوز تمرین ندارد. کمی خسته است و تب داشت. فردا بازی نخواهد کرد و سپس باید ببینیم قانون به وی اجازه جضور مقابل بیلبائو را خواهد داد یا خیر. هنوز چیزی روشن نشده است.»

 

 

1673548

 

 

هازارد:« ادن فردا ثابت بازی خواهد کرد چون بسیار خوب تمرین کرده و شایسته این است که وارد ترکیب شود. حضور ادن در ترکیب به خاطر غایبان ما نیست. ذهنیت او تغییری نکرده و مشکل ادن تنها مصدومیت ها بوده که اجازه نداده اند، 100 درصد آماده باشد. او در تمرینات اخیر عالی بوده و مشکلی برای بازی ندارد. هازارد عادت به بازی در بال راست ندارد و به همین دلیل من از رودریگو و آسنسیو در این پست استفاده کرده ام. همه چیز مهیاست تا هازارد نیم فصل دوم بسیار خوبی داشته باشد؛ یک مهره مفید برای تیم.»

 

 

1671487

 

 

وضعیت کریم بنزما:« کریم شرایط بسیار خوبی دارد و فردا بازی می کند.»

 

قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان و برخورد با پی اس جی:« تکرار قرعه کشی اتفاق بدی بود و معتقدم برابر پی اس جی دو بازی سخت خواهیم داشت که باید در بهترین سطح خودمان باشیم.»

 

دیدگاه‌ها