کد خبر : 1799090 | 28 آذر 1400 ساعت 09:30 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

شاهین شهرداری بوشهر – نفت MIS؛ برگزار می‌شود

دیدار شاهین شهرداری بوشهر – نفت مسجد سلیمان از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور امروز در بوشهر برگزار می شود.

شاهین شهرداری بوشهر – نفت MIS؛ برگزار می‌شود 

به گزارش "ورزش سه"، تیم شاهین در مسابقه رسمی قبلی در چارچوب لیگ یک در مصاف با مس کرمان حاضر نشد! و اگر قرار به عدم حضور در بازی با نفت مسجد سلیمان باشد به طور کلی از جدول مسابقات لیگ یک پاک خواهد شد. بر اساس آیین نامه مسابقات در ایران هر تیمی در دو مسابقه رسمی به صورت متوالی یا متناوب حاضر نشود از جدول بازی هایی که در آن حضور دارد، کنار گذاشته خواهد شد. به واقع عدم حضور در این بازی دو ضرر بزرگ را متوجه شاهین خواهد کرد؛ هم شانس صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازی ها را از دست می دهد و هم از جدول بازی های لیگ یک اخراج می شود. 

 

بر اساس خبرهای رسیده از بوشهر شاهین مهیای این بازی شده است و امروز به طور حتم دیدار با نفت مسجد سلیمان را برگزار خواهد کرد. 

 

شهرداری بوشهر دیگر همانند گذشته از شاهین حمایت نمی کند؛ در حالی که بعد از سقوط شاهین این شهرداری بوشهر بود که دوباره این تیم را احیاء کرد. شهرداری بوشهر در ابتدای فصل قرار بود امتیاز تیم را به مزایده بگذارد که در آخرین مرحله منصرف شد و به نظر می رسد با این شکل حمایتی شاهین شهرداری بوشهر در آینده ای نزدیک به سرنوشت همان شاهین بوشهر دچار شود.

دیدگاه‌ها