کد خبر : 1799163 | 28 آذر 1400 ساعت 16:27 | 7.4K بازدید | 1 دیدگاه

ترکیب دگرگون شده فولاد مقابل نوشهر

جواد نکونام تیمش را با ترکیبی دگرگون شده مقابل شهرداری نوشهر به میدان می فرستد.

ترکیب دگرگون شده فولاد مقابل نوشهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان فصل گذشته موفق شد به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران رسیده و یکی از دو سهمیه مستقیم لیگ قهرمان آسیا را به خود اختصاص دهد. این تیم برای تکرار قهرمانی فصل گذشته، از امروز کار خود را در جام حذفی 01-1400 شروع می کند.

 

فولاد امروز از ساعت 17 میزبان تیم دسته دومی شهرداری نوشهر خواهد بود که جایگزین عقاب در این دوره از رقابت ها شد و با پیروزی مقابل جواهری منصور آبیک به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد تا مقابل مدافع عنوان قهرمانی قرار بگیرد.

 

جواد نکونام برای بازی امروز، تیمش را با ترکیبی دگرگون شده راهی میدان می کند و شاهد غیبت تعداد زیادی از بازیکنان اصلی فولاد در ترکیب اولیه هستیم. این تیم با تصمیم سرمربی خود با ترکیب زیر مقابل شهرداری نوشهر بازی می کند:
علی غلامزاده-سینا شاه عباسی-مهران موسوی-مهران درخشان مهر-مجتبی نجاریان-احمد عبدالله زاده-حمید بوحمدان-پاتوسی-صابر حردانی-محمدرضا عباسی-ساسان حسینی

 

نکونام در بازی با شهرداری به انصاری، آبشک و بدرقه استراحت داده و این بازیکنان در بین ذخیره های فولاد هم حضور ندارند. با توجه به غیبت ایوب والی و موسی کولی‌بالی که مصدوم هستند، صالح حردانی، احسان مرادیان، شیمبا، قاسمی نژاد ذخیره های تیم نکونام در بازی امروز را تشکیل می دهند.

دیدگاه‌ها