کد خبر : 1799209 | 28 آذر 1400 ساعت 18:44 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

حیدرزاده: ماشین سازی باید در لیگ یک بماند

سرمربی تیم ماشین سازی می‌گوید که نمایش تیم او در حد تیمهای پنجم و ششم جدول بود.

حیدرزاده: ماشین سازی باید در لیگ یک بماند

به گزارش "ورزش سه"، مسعود حیدرزاده سرمربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پس از بازی با مس کرمان گفت: هواداران ما در این مدت خیلی اذیت شدند. این تیم تیمی بوده که پنجره اش بسته است و ظاهراً تا نیم فصل بازنخواهد شد. هواداران و پیشکسوتان تحمل می‌کنند و من تمام تلاشم را کردم تا در این چهار پنج جلسه شکل تیمی تغییر کند.

 

وی افزود: امروز دیدیم که فوتبال را ما بازی کردیم و دیدیم چه این تیم چه استعدادی دارد اما لیگ یک لیک باتجربه هاست. فوتبالش طوری است که باتجربه‌ها می‌توانند درها را باز کنند. دیدید که ما چند توپ را وارد دروازه نکردیم و این از استرس و بی تجربگی و مسائل روانی بیرون زمین می‌آید. 

 

او در مورد داوری گفت: ما چند بازی است از داوری متضرر می‌شویم و کارشناسان باید نظر بدهند. اما ما فوتبال بازی کردیم و امیدوارم بتوانیم این تیم را بسازیم. تا الان بازیکنان همکاری را با ما کردند.

 

حیدرزاده راجع به نمایش تیمش عنوان کرد: جام برای ما خیلی مهم است اما تمرکز ما روی لیگ برتر است. این بضاعت تیم ماست و تلاش کردیم که فوتبال خوب بازی کنیم.

 

سرمربی ماشین سازی در مورد احتیاط تیمش گفت: ما مجبور بودیم بعد از گل احتیاط کنیم. چون در بازی خوشه طلایی یک گل زدیم و رفتیم برای گل بعدی که دیدید چه شد.

 

او در مورد مشکل تیمش توضیح داد: بچه‌های تبریز با استعداد هستند و شما دیدید که فوتبال ما در حد تیم پنجم و ششم بود.

 

وی در مورد شانس تیمش برای بقا در لیگ یک گفت: تیم ما باید در لیگ یک بماند. بچه‌های ما ماهیانه یک میلیون حقوق می‌گیرند و در این سه ماه، سه میلیون. تیم‌های دیگر چطورند؟ خواهشم این است که بچه‌های ما را حمایت کنند. این تیم نیاز مالی دارد.

دیدگاه‌ها