کد خبر : 1799387 | 29 آذر 1400 ساعت 16:01 | 5.6K بازدید | 2 دیدگاه

گاسپرینی: فایل‌های VAR مانند اسرار دولتی هستند

جان پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، معتقد است که بقیه باید از صحبت‌های بین داور مسابقه و اتاق VAR مطلع باشند.

گاسپرینی: فایل‌های VAR مانند اسرار دولتی هستند

به گزارش "ورزش سه"، جان پیرو گاسپرینی بعد از باخت 4-1 روز شنبه آتالانتا برابر رم بسیار عصبانی بود. در مسابقه بین آتالانتا و رم بازی با نتیجه 2-1 به سود جالوروسی در جریان بود که شاگردان گاسپرینی توسط دووان زاپاتا به گل تساوی دست پیدا کردند اما داور به دلیل حضور لوئیس پالومینو در منطقه آفساید این گل را مردود اعلام کرد. در ادامه آتالانتا دو گل دیگر دریافت کرد و 4-1 شکست خورد؛ موضوعی که خشم گاسپرینی را به همراه داشت و او بعد از مسابقه به شدت نسبت به این مسئله معترض شد.

 

اما در جریان دیدار شب گذشته میلان و ناپولی نیز اتفاقی مشابه رخ داد و گل فرانک کسیه به همان شکل مردود اعلام شد. جان پیرو گاسپرینی در مصاحبه ای با اسکای پیرامون این موضوع گفت: "این صحنه را ندیدم چون در ماشین بودم اما حادثه روز شنبه برای من کاملاً متفاوت بود. شاید این یک سوءتفاهم بود اما اگر پالومینو در موقعیت آفساید حضور داشت، داور باید آن را به کمک VAR بررسی می‌کرد."

 

 

1675233

 

 

گاسپرینی در ادامه گفت: "اگر داور این اتفاق را با VAR بررسی می کرد، تصمیم او را می پذیرفتم.  به نظر می رسد این فایل های صوتی اسرار دولتی هستند، اما ما باید اجازه داشته باشیم به آنها گوش دهیم، در غیر این صورت، ممکن است باور کنیم که چیزی به درستی کار نمی کند. همانطور که گفته شد، همیشه باید اشتباهات داور را پذیرفت.  به عنوان مثال، روز شنبه به دلیل خطا روی زاپاتا، یک ضربه پنالتی واضح هم برای ما گرفته نشد."

دیدگاه‌ها