کد خبر : 1799467 | 29 آذر 1400 ساعت 21:59 | 26.7K بازدید | 2 دیدگاه

ویلیان:

فقط بعد از سه ماه به دنبال جدایی از آرسنال بودم

ویلیان، ستاره سابق آرسنال فاش کرد خیلی زود به این نتیجه رسیده که قادر به ماندن در این باشگاه نیست.

فقط بعد از سه ماه به دنبال جدایی از آرسنال بودم

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان در طول هفت سال حضور در چلسی به عنوان یکی از بهترین وینگرهای لیگ برتر ظاهر شده و دو عنوان قهرمانی لیگ را با لباس این تیم به دست آورد. اما پس از جدایی از چلسی در تابستان 2020، ویلیان به صورت رایگان و با قراردادی سه ساله راهی تیم رقیب یعنی آرسنال شد. اما این ستاره برزیلی هرگز نتوانست درخشش گذشته خود را در آرسنال نیز تکرار کند و در 37 بازی در تمام رقابت ها در فصل 2020-21 فقط یک بار موفق به گلزنی شد. ویلیان بعد از یک سال تصمیم به جدایی از آرسنال گرفت و حالا این بازیکن در مورد شرایط دشوار خود در آن مقطع صحبت کرده است.

 

1675934

 

ویلیان گفت: "من در رختکن آرسنال از شرایط رضایت نداشته و به همین علت از این تیم جدا شدم. نمی خواهم وارد جزئیات شوم، اما در ترکیب این تیم خوشحال نبودم. البته وقتی به آرسنال ملحق شدم احساس خوبی داشته، از ابتدا انگیزه داشتم و می‌خواستم در باشگاه جدید و با هم تیمی همکاران و پروژه‌های جدید، خوب کار کنم.

 

اما تنها بعد از سه ماه از مدیر برنامه ام خواستم لطفا موقعیت جدایی من از آرسنال را فراهم کند. البته من نمی خواهم در مورد این باشگاه بد صحبت کنم، زیرا آرسنال تیم بزرگی بوده و سابقه درخشانی در فوتبال دارد. بازیکنان بزرگی قبل از من در این تیم بازی می کردند، اما شرایط در آنجا برای من خوب پیش نرفت و در واقع سخت ترین دوران مقطع دوران حرفه ای در آرسنال رقم خورد.

 

البته از دستمزد زیادی گذشتم، اما پول مهمترین چیز در زندگی نیست. شما باید خوشحال بوده، لذت ببرید و تا بیدار شدید بخواهید به تمرین بروید. اما شرایط در آرسنال برای من اینگونه نبود و بنابراین به همراه خانواده و همسرم گفتم که نمی‌توانم اینجا بمانم و باید راهی برای ترک باشگاه پیدا کنم."

دیدگاه‌ها