کد خبر : 1799574 | 30 آذر 1400 ساعت 13:47 | 13.2K بازدید | 3 دیدگاه

ویلیان: بعد از فقط سه ماه می‌خواستم از آرسنال بروم

ویلیان، بازیکن سابق آرسنال، مدعی شده که برخورد ناخوشایند هواداران این تیم باعث شده که خواهان جدایی هرچه سریع‌تر باشد.

ویلیان: بعد از فقط سه ماه می‌خواستم از آرسنال بروم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی حاضر به تمدید قرارداد سه ساله با ویلیان نشد و این بازیکن نیز به عنوان بازیکن آزاد استمفوردبریج را ترک کرد تا در تابستان 2020 به آرسنال ملحق شود.

اما حضور او در این تیم چندان خوشایند نبود و این بازیکن پیش از فسخ کردن قراردادش و بازگشت به برزیل تنها 16 بار در ترکیب تیم میکل آرتتا در لیگ برتر قرار گرفت.

این بازیکن 33 ساله در برنامه فایو به ریو فردیناند گفت:« این اتفاقات به تصمیم من کمک کرد . پیام‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی از هواداران دریافت کردم اما شاید چون از چلسی آمده بودم و فکر می‌کنم اگر از تیم دیگری به آرسنال می‌آمدم شاید برخورد هواداران بهتر بود. اما چون از چلسی آمدم  و خوب عمل نکردم این اتفاقات رخ داد.»

 

1675934

 

ویلیان فصل گذشته تنها یک گل به ثمر رساند. این در حالی است که او در فصل 20-2019 عملکرد بسیار خوبی در ترکیب چلسی داشت و با به ثمر رساندن 11 گل و ارسال 9 پاس گل یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان این تیم بود.

او اضافه کرد:« من خوشحال نبودم، به همین دلیل نمی‌توانستم خوب بازی کنم. نمی‌خواهم وارد جزییات شوم اما خوشحال نبودم. وقتی به آنجا رسیدم حس خوبی داشتم و انگیزه زیادی برای شروع کار در باشگاه جدید کنار هم تیمی‌های جدید و پروژه‌های جدید داشتم. پس از تنها سه ماه به مدیربرنامه‌ام گفتم لطفا! من می‌خواهم بروم.»

ویلیان ادامه داد:« نمی‌خواهم هیچ حرف بدی درباره آرسنال بزنم چون باشگاهی بزرگی است و قدمت زیادی در دنیای فوتبال دارد و بازیکنان بزرگی آنجا بازی کرده‌اند اما برای من جواب نداد و سخت‌ترین دوران فوتبالم را در این تیم سپری کردم.»

دیدگاه‌ها