کد خبر : 1799874 | 02 دی 1400 ساعت 11:50 | 20K بازدید | 8 دیدگاه

آنچلوتی: هازارد به روزهای خوبش برگشته است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از عملکرد ادن هازارد در بازی برابر اتلتیک بیلبائو ابراز رضایت کرد.

آنچلوتی: هازارد به روزهای خوبش برگشته است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در ورزشگاه سن مامس به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

شیوع ویروس کرونا در اردوی رئال مادرید باعث شده که آنچلوتی بسیاری از بازیکنان کلیدی‌اش را در بازی قبلی و این بازی به همراه نداشته باشد.

هازارد پیش از این به دلیل مصدومیت و نمایش‌های نه چندان خوبی که در ترکیب رئال به نمایش گذاشته بود از سوی آنچلوتی کنار گذاشته شده بود و حتی صحبت از فروش او در پنجره نقل و انتقالات زمستانی یا تابستان سال آینده به گوش می‌رسید.

غیبت این مهره‌های کلیدی باعث شد که این بازیکن بلژیکی پس از مدت‌ها بار دیگر فرصت بازگشت به ترکیب اصلی را پیدا کند و در بازی شب گذشته برابر اتلتیک نیز از ابتدای بازی در زمین حضور داشته باشد.

 

1676486

 

آنچلوتی در کنفرانس خبری پس از بازی درباره عملکرد هازارد در این بازی گفت:« من موافق هستم، هازارد برگشته است. او عملکرد بسیار خوبی در بازی امشب داشت و به سختی جنگید. تفاوت ما در فاز دفاعی بود چون هازارد و وینیسیوس به خوبی می‌دانستند که باید در  فاز دفاعی چه کاری انجام دهند.»

این مربی ایتالیایی همچنین درباره شرایط بازیکنان تیمش که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند گفت:« امروز ما دو یا سه بازیکن داشتیم که تست آنها منفی شد. آنها نشانه‌ای ندارند و همه به زودی آماده خواهند بود. من نام آنها را نمی‌دانم اما به من اطلاع دادند که نتیجه تست دو یا سه نفر منفی شده است.»

دیدگاه‌ها