کد خبر : 1800145 | 03 دی 1400 ساعت 17:54 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

عنایتی: فرصتی برای خوشحالی نداریم

رضا عنایتی، سرمربی هوادار می‌گوید بردهای این تیم باعث نمی‌شود آنها از تلاش دست بکشند و با انگیزه بیشتری به مصاف رقبا خواهند رفت.

عنایتی: فرصتی برای خوشحالی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که تیمش با تک گل جواد محمدی در هفته یازدهم پیروز شده در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل تراکتور شرکت کرد. او در ابتدا گفت: امروز فوتبال جان داری را از هر دو تیم دیدیم ولی یک مقدار شرایط زمین اجازه نداد آن فوتبالی را که دوست داشتیم را بازی کنیم. تبریک می‌گویم به مجموعه خودم و بازیکنانی که واقعا با غیرت هستند و تمام توان‌شان را برای موفقیت گذاشتند. من خوشحالم از اینکه با یک تیم بزرگ بازی داشتیم و مثل بازی‌های گذشته حتی یک موقعیت هم به حریف ندادیم. این نشان می‌دهد که بازیکنان ما به یک خودباوری رسیده‌اند و در فاز دفاعی یک کار تیمی بسیار خوبی را انجام می‌دهیم.

 

او ادامه داد: باید فقط تا فردا از این برد خوشحال باشیم چون بازی‌ها فشرده و پشت سر هم است وقت زیادی برای شادی نداریم. انشاالله بتوانیم این روندی را که از اول فصل شروع کرده‌ایم و گام به گام جلو می‌رویم را ادامه دهیم تا در پایان شرایط خوبی را در جدول داشته باشیم.

 

سرمربی هوادار در خصوص اینکه آیا از تیمش رضایت کامل دارد یا خیر گفت: اسکلت تیم برای فصل گذشته است و دوازده، سیزده بازیکن را داریم که در یک سال و نیم گذشته در هوادار بوده‌اند. بازیکنانی که گرفته‌ایم نیز بسیار تاکتیک پذیر هستند و چون با تجربه‌اند می‌توانند کارها را به بهترین شکل انجام دهند و ما با برگشتن چند مصدومی که داریم شرایط‌مان خیلی بهتر می‌شود و می‌توانیم خیلی راحت‌تر کار کنیم. از تلاش بچه‌ها راضی هستم ولی هنوز تیم به ایده‌آل من نرسیده و انشاالله هفته به هفته بهتر می‌شویم. این برد در روند رو به رشد ما تاثیری نمی‌گذارد و ما می‌خواهیم در جدول شرایط بهتری را تجربه کنیم.

دیدگاه‌ها