کد خبر : 1800312 | 04 دی 1400 ساعت 13:19 | 25.5K بازدید | 9 دیدگاه

به دنبال لابی رییس بحرینی AFC؛

انتظار عجیب مسئولان استیناف از شیخ سلمان

صحبت های شگفت انگیزی از مسئولان کهنسال شاغل در کمیته حرفه ای سازی در جریان است.

انتظار عجیب مسئولان استیناف از شیخ سلمان

به گزارش "ورزش سه"، در پی اعلام نظر های نسبتا صریح و جدی مبنی بر حذف قطعی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در فصل آتی صحبت هایی از برخی از چهره های عضور در کمیته حرفه ای سازی فوتبال ایران مطرح شده که نشان می‌دهد در تفکرات آنها در به همان پاشنه می‌چرخد.

 

گرچه‌ برخی از مسائل فوتبال ایران و مشکلات مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به موضوع تحریم و آزاد نشدن جوایز دلاری دو باشگاه گره خورده اما اصل کار؛ عدم مدیریت مالی بر جای خود برقرار است‌. در این بین وزارت ورزش با تغییرات پیاپی مدیران در نابسامانی مالی و مدیریتی این دو باشگاه کاملا مقصر است و حالا مجموعه ای سوءمدیریت ها بدل به بهای سنگینی به نام حذف از رقابت های آسیایی شده است.

با این حال اگرچه از همان ابتدا تصور می‌شد اقدام کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ ای در معرفی نمایندگان ایران بر اساس مدارک دروغین انجام شده، حالا آنها در موقعیتی قرار گرفتند که باید با حقیقت رو در رو شوند اما باز هم صحبت های عجیبی در این باره مطرح می‌شود.

در حال حاضر تنها امید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نقش آفرینی مستقیم شیخ سلمان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیاست که با متقاعد کردن اعضای کمیته بررسی مدارک حرفه ای، دوباره مجوز ورود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به رقابت های آسیایی صادر شود.

 

اینکه از کنفدراسیون فوتبال آسیا انتظار داشته باشیم دست به چنین اقدامی بزند هم از آن تصورات و خیالات مخصوص به ماست؛ اگرچه همانطور که گفته شد بخشی از گرفتاری های امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مساله کاهش درآمد های ناشی از آزاد نشدن جوایز مالی و مسدود شدن حساب هایشان در کنفدراسیون فوتبال آسیا برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها