کد خبر : 1800875 | 07 دی 1400 ساعت 13:38 | 31.3K بازدید | 17 دیدگاه

یک سال سخت در انتظار تراکتور است

صحبتهای تند و خشمگین سولدو با خبرنگاران

سرمربی تراکتور که از شرایط تیمش اصلا راضی نیست بار دیگر تاکید کرد که سال سختی در انتظار سرخ پوشان است.

صحبتهای تند و خشمگین سولدو با خبرنگاران

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور بعد از متحمل شدن سه شکست در چهار بازی اخیر لیگ، فردا در چارچوب هفته دوازدهم مقابل ذوب آهن در تبریز به میدان خواهد رفت. صحبت های زونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل از این بازی را بخوانید:


به جای قوچان نژاد بازیکن بهتری جذب می کنیم
تصمیم گرفتیم به جای قوچان نژاد بازیکن بهتری جذب کنیم چون او طی دو سال اخیر آمار خوبی نداشت و در این فصل هم به هیچ وجه بازی نکرده است. به خاطر سن بالایی هم که این بازیکن دارد، تصمیم گرفتیم یک بازیکن جوان تر به جمع ما اضافه شود. ما عباس زاده را که سن و سال بالایی دارد در پست مهاجم داریم و نمی توانستم یک بازیکن دیگر با این شرایط سنی به تیم اضافه کنم و بازده کاری کم شود.

 

واسعی به هیچ وجه خوب نبود
سعید واسعی در این چند وقت اخیر فرصت بازی زیادی داشت ولی بازده کاری او آن چیزی نبود که من می خواستم. او در تمرینات اخیر به هیچ وقت خوب نبود و یکی دو مورد هم آسیب دیدگی داشت که اصلا با تیم تمرین نکرد. ما در هر بازی برای پیروزی به میدان می رویم و یک امتیاز در بازی خانگی برایمان کافی نیست.

 

بازیکن خوب در بازار کم است
واقعا الان زمان گرفتن بازیکن نیست. تمام بازیکنان خوب یا جذب شدند یا قرارداد دارند. بازیکنانی که بیرون هستند یا آماده نیستند یا به کار ما نمی آیند. سعی ما این است که بازیکنی را بیاوریم که برایمان مفید باشد. من و همکارانم هر روز در تلاش هستیم ولی باید بگویم که جذب بازیکن در این مقطع خیلی سخت است. چند بازیکن پیدا کردیم که در حال بررسی آن ها هستیم. تقویت تیم پروسه ای است که مراحل مختلفی دارد. این گونه نیست که یک شبه همه چیز حل شود. من هیچ تضمینی نمی دهم که با رسیدن این بازیکنان ما بتوانیم به سهمیه آسیایی دست پیدا کنیم مگر اینکه تلاش بیشتری انجام دهیم و تیم یک روال بهتر پیدا کند. امسال یک فصل سخت برای تراکتور خواهد بود.

 

شرایط برای حضور تماشاگران مهیا نیست
من خواستار این هستم که هواداران در تمرینات حضور داشته باشند ولی شرایطی که داریم زیاد برای حضور تماشاگران مهیا نیست. ضمن اینکه نه ما بلکه اکثر تیم ها تمرینات خود را بدون تماشاگر انجام می دهند.

 

* اشتباهات زیادی داشتیم و تذکر زیادی دادیم
هفته گذشته یک بازی سخت داشتیم که نتیجه خوبی از آن حاصل نشد. بخاطر شرایط بچه ها که بعد از بازی جام حذفی داشتند که یک بازی طولانی شد و زمان خیلی کمی داشتیم که تیم را کاملا برای آن بازی آماده کنیم. با خستگی که داشتند بازی خوبی انجام ندادند. اشتباهات زیادی در آن بازی داشتیم که در طول هفته توانستیم روی این نکات کار کنیم و به بچه ها تذکر بدهیم.

 

* امیدوارم فردا یک بازی خوب به نمایش بگذاریم
فردا با یک تیم خیلی خوب و منسجم بازی داریم که جایگاهشان در جدول نشان دهنده وضعیتشان نیست. این تیم خیلی بهتر از اینهاست و جای تعجب دارد که چنین جایگاهی در جدول داشته باشند. یک تیم خیلی خوب هستند که از نفرات خوبی هم استفاده می‌کنند ولی ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و بچه ها را از نظر روانی آماده کرده‌ایم. با مشکلاتی که داریم آماده شده‌ایم فردا یک بازی خوب نمایش بگذاریم.

 

* به هواداران شرایط باشگاه را توضیح دادم
در طول هفته من ملاقاتی با کانون هواداران باشگاه داشتم که شرایط باشگاه کاملا برای آنها توضیح دادم که چه مشکلاتی هست و امیدوارم که هواداران با مشکلات آشنا شوند که بدانند کجا هستیم و چه فصل سختی را پیش رو داریم.

 

* تیم خوب بسته نشده و بدنسازی هم نداشت
من بارها درباره این مساله صحبت کرده‌ام. تیم به نحو احسن بسته نشده است. کار بدنسازی خوبی را در شروع فصل انجام نداده و مشکلات زیادی برای تیم به وجود آمده است. شکی نیست که ما در چند خط اصلی مخصوصا خط میانی و خط حمله به نفراتی نیاز داریم که تیم باید تقویت شود که امیدوارم در روزهای آینده خبرهای خوشی برای تیم تراکتور باشد و این تقویت تیم حتما انجام شود. در تمام این مدت من تلاش کردم بخاطر وقت کمی که دارم تیم را تا حد خوبی از نظر تمرکز تقویت کنم و نظرم تیمی برای آنها به وجود بیاورم. امیدوارم در آینده زمانی باشد که به ما مجال بدهد که بتوانیم با بازیکنانی که اضافه می‌شود تیم را به حد خوبی برسانیم.

 

* تیم شرایط سختی است؛ کمک کنید
تمام مسائل در این خلاصه می‌شود که تیم شرایط سختی در این فصل دارد و همه باید به این آگاه باشند و کمک کنند. از مدیریت و بقیه افرادی که اطراف تیم خواستم به تیم کمک کنند که ما بتوانیم به موقعیت بهتری برسیم. برای این کار قبل از هر چیزی تیم باید تقویت شود که بتوانیم بازی های خوبی انجام بدهیم. کمبود هایی داریم که باید حتما پوشیده شوند ولی حتی با آمدن آنها هم یک فصل و راحت و آرام نخواهیم داشت.

دیدگاه‌ها