کد خبر : 1801083 | 08 دی 1400 ساعت 14:35 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

خروج کرار و جانشینی بلبلی؛

تغییر اجباری کمالوند در ترکیب اصلی نفت

ترکیب نفت مسجدسلیمان برای دیدار با نساجی مازندران مشخص شد.

تغییر اجباری کمالوند در ترکیب اصلی نفت

به گزارش "ورزش سه"، حسن‌ختام 7 بازی ناکامی در کسب برد هفته گذشته در مسجدسلیمان بود و شاگردان فراز کمالوند در تیم نفت موفق شدند در مصافی خانگی با ارائه یک نمایش برتر نسبت به فجرسپاسی، با برتری 2 گل برد مهمی را به دست آورند و به رتبه چهاردهم جدول صعود کنند.

نفتی‌ها برای حفظ روند صعودی خود در جدول امروز کار دشواری مقابل نساجی در اصفهان خواهند داشت؛ حریفی که 5 مسابقه اخیر خود در لیگ برتر و جام حذفی را بدون شکست سپری کرده اما با این‌حال 3 امتیاز مسابقه امروز می‌تواند باعث صعود 5 پله‌ای نفت در جدول رده‌بندی شود.

فراز کمالوند برای چینش ترکیب تیمش برای مسابقه دشوار با نساجی، یک چالش بزرگ داشت و آن‌هم مصدومیت جاسم کرار هافبک عراقی نفتی‌ها بود که اواسط نیمه نخست مسابقه هفته گذشته مقابل فجرسپاسی این اتفاق رخ داده بود.

با این وصف، کمالوند تصمیم گرفت تا بعد از درخشش بلبلی که به عنوان جانشین کرار به ترکیب نفت اضافه شد، این هافبک جوان را امروز از ابتدا مقابل نساجی میدان بدهد؛ به جز خروج کرار، نام هاتف نادری و میرهادی میرجوان هم در ترکیب اولیه امروز نفت دیده نمی‌شود و سجاد حیدری در کنار امیر روستایی برای نفتی‌ها از ابتدا مقابل نساجی امروز حضور خواهند داشت.

 

ترکیب ابتدایی نفت مسجدسلیمان برای مصاف با نساجی مازندران:

علی محسن زاده، مجتبی لطفی، مهران امیری، محمد بلبلی، علیرضا دغاغله، مجید عیدی، مسلم مجدمی، علی عبدالله زاده، مهرداد هدایتیان، سجاد حیدری و امیر روستایی

دیدگاه‌ها