کد خبر : 1801134 | 08 دی 1400 ساعت 17:53 | 8.8K بازدید | 3 دیدگاه

برد را به دوستداران ذوب تقدیم می کنم

تارتار: به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم

سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی ارزشمند و دشوار در سرمای سخت تبریز، از نیاز مبرم تیمش به کسب این 3 امتیاز سخت گفت.

تارتار: به داشتن این بازیکنان افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار توانست تیمش را با یک پیروزی مهم از بحران خارج کند. در سرمای تبریز، دو تیم تراکتور و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که اصفهانی ها در روزی که موقعیت چندان جدی هم به میزبان ندادند، با یک گل از سد حریف خود گذشته و به وضعیتشان در جدول رده بندی سر و سامان دادند.

 

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از این بازی گفت: بازی را بردیم که واقعا به سه امتیاز آن نیاز داشتیم. با توجه به شرایطی که در هفته های اخیر داشتیم، به 3 امتیاز این بازی نیازمند بودیم. مزد تلاشمان به خصوص در نیمه اول را گرفتیم. در 45 دقیقه ابتدایی تیم برتر میدان بودیم و بازی خوبی را انجام دادیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه تراکتور میزبان مسابقه بود و در هفته های گذشته شرایط خوبی را نداشتند، طبیعی بود که فشار بیاورد و در هنگام حملاتشان هم بیشتر هم احساسی بودند.

وی ادامه داد: توانستیم توپ های اول و دوم را از آن خودمان کنیم. اگر یک مقدار در انتقال توپ و در خطوط جلویی بهتر کار می‌کردیم، می توانستیم موقعیت های بهتری را هم ایجاد کنیم. ولی متأسفانه بعد از تعویض هایی که انجام دادیم، نتوانستیم کارهای ترکیبی را خیلی خوب انجام دهیم.

او گفت: در نهایت توانستیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست بیاوریم و خدا را شکر می کنیم. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می‌کنم که در شرایط سختی که داشتیم در این سرما جانانه جنگیدند و با تمام وجودشان بازی کردند. در نهایت این برد را به هوادارانی که فقط ذوب آهن را دوست دارند و نه کسانی دیگر، تقدیم می کنم.

 

تارتار صحبت هایش را اینگونه ادامه داد: ما به 3 امتیاز بازی نیاز داشتیم. نزدیک به 6 هفته بود که به پیروزی نرسیده بودیم. این برد در ادامه راه به ما خیلی کمک می کند. تیم ما خیلی کار دارد چون نزدیک به 80 درصد تیم تغییر کرده است. باید نیم فصل نخست را بگذرانیم تا بتوانیم با تقویت تیممان در نیم فصل دوم تیم بهتری شویم و به روزهای خوب ذوب آهن در گذشته برگردیم.

 

سرمربی ذوب آهن در پایان نیز درباره بازسازی تیمش در خطوط دفاعی و انتقال به خط هافبک پاسخ داد: فلسفه ما این است که همیشه بازی‌سازی را از خط دفاعی انجام دهیم. حتی در دیدار برابر پرسپولیس نیز توانستیم در بخش مالکی توپ خوب عمل کنیم. اعتقاد من بر این است که باید فوتبال را با برنامه از خط دفاعی به جلو پیش برد و روی این مسئله کار کرد.

دیدگاه‌ها