کد خبر : 1801155 | 08 دی 1400 ساعت 19:15 | 21.4K بازدید | 3 دیدگاه

نشان دادیم که زمین اراک خرافه است و می‌توانیم برنده باشیم

نعمتی: فوتبال است، آن را تبدیل به جنگ نکنید

سیامک نعمتی از تیم حریف درخواست کرد با کاهش حواشی باعث ایجاد رابطه بهتر برای انجام بازی در اصفهان و تهران شوند.

نعمتی: فوتبال است، آن را تبدیل به جنگ نکنید

به گزارش "ورزش سه"، نعمتی درباره برتری تیمش برابر سپاهان گفت: از هواداران بابت حمایتی که همیشه از ما داشتند، قدردانی می کنم. یک برد ارزشمند را به دست آوردیم. سپاهان تیم خوبی است و برای قهرمانی تلاش می کند. باید حتما سه امتیاز را می گرفتیم تا به بالای جدول برسیم.

 

وی ادامه داد: فقط می توانم بگویم که کیفیت زمین در بازی تاثیرگذار بود. زمین بد نبود اما خیلی معمولی بود تا دو تیم کیفیت واقعی خود را نتوانند به نمایش بگذارند. خدا را شکر که با سه امتیاز ما تمام شد که تقدیم به همه هواداران.

نعمتی درباره روند پیروزی های متوالی تیمش گفت: معمولا همه تیم های بزرگ دنیا به همین شکل هستند. چند هفته ای به شرایط بد می خورند و الان توانستیم از آن شرایط دور شویم و اکنون امتیازات کامل را به دست می آوریم و امیدوارم تا پایان فصل روند کنونی را دنبال کنیم.

وی درباره شکست طلسم استادیوم اراک و جایی که پیش از این دو بار برابر آلومینیوم در آن شکست خورده بودند گفت: تاثیرگذار که هست اما با صحبت های کادرفنی و بزرگترهای تیم قرار شد برویم و ثابت کنیم این زمین یک خرافات است و می توانیم برنده شویم. انشاالله از این بعد هم هر وقت بیاییم به اراک دست پر خارج شویم.

 

نعمتی درباره پوستر بازی حساسیت برانگیزی که باشگاه سپاهان منتشر کرده بود گفت: مسوولانی که در سپاهان هستند باید پاسخگو باشند. به بازیکنان و کادرفنی این تیم مرتبط نیست و آن نفراتی که پوستر را درست می کنند باید به شکلی کار کنند که حواشی را شکل ندهند. نباید کاری کنند که حساسیت و حواشی درست شود. هم ما باید به اصفهان برویم و هم آنها بیایند و این اتفاقات را نباید شاهد باشیم. فوتبال است و خیلی نباید آن را تبدیل به جنگ کنیم، این از اطرافیان تیم است و باید کاری کنیم که رابطه دو تیم بهتر شود.

دیدگاه‌ها