کد خبر : 1801159 | 08 دی 1400 ساعت 19:18 | 47.9K بازدید | 24 دیدگاه

روزها و شب‌های سختی را پیش رو دارم

نویدکیا: نمی‌توانم به نمایش دفاعی پرسپولیس ایراد بگیرم

محرم نویدکیا می‌گوید تیم او موقعیت خوب می‌سازد و کم موقعیت می‌دهد اما ضربات حریف تبدیل به گل می‌شود.

نویدکیا: نمی‌توانم به نمایش دفاعی پرسپولیس ایراد بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در خصوص این دیدار گفت: در مورد بازی اگر بخواهم منصفانه حرف بزنم، نیمه اول 2-3 موقعیت فوق العاده خوب داشتیم قبل از اینکه گل بخوریم و باید از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم که نکردیم. اگر بخواهم در مجموع راجع به بازی صحبت کنم، فکر می‌کنم پرسپولیس یک موقعیت دیگر روی ضربه ایستگاهی داشت و به غیر از آن فکر نمی‌کنم موقعیت خطرناکی داشته باشد. ما 3-4 موقعیت فوق العاده خوب داشتیم.

 

وی افزود: برایم عجیب شده؛ جلوی استقلال 12-13 موقعیت و جلوی پیکان چندین موقعیت و این بازی هم همینطور اما توپهایمان گل نمی‌شود. واقعا باید از هواداران معذرت خواهی کنیم چون می‌دانیم این بازی چقدر برایشان مهم بود و می‌دانیم چه حسی دارند. اما موضوع این است که راه سخت همیشه احتیاج به آدمهای سرسخت دارد. بازیکنان خوبی دارم که باتمام وجود تلاش می‌کنند و می‌دانم یک روزی این بدشانسی ها قطعا تمام خواهد شد و شرایط تیم خوب می‌شود و موقعیت ها به نتیجه می‌رسد و روند خوب را ادامه خواهیم داد. به بازیکنان و هواداران باید بگویم که می‎‌دانم که خیلی ناراحتند اما باید مسیر را خیلی محکم و قوی ادامه دهیم و با نشستن و غصه خوردن اتفاقی نمی‌افتد. بازیکنان زیاد و خوبی دارم که همه چیز را درک می‌کنند و خواسته‌هایم را در زمین با تمام وجود انجام می‌دهند و مطمئنم در ادامه این مسیر به نتیجه خواهیم رسید.

 

او راجع به دریافت گل عنوان کرد: من خیلی ناراحتم و می‌دانم حس سه هفته باخت برای تیمی مثل سپاهان چطور است و میدانم چه روزها و شبهای سختی در انتظارم است که این شرایط را جبران کنم اما موضوع این است که وقتی شما می‌گویید چرا اینطوری موقعیت به حریف می‌دهید، باید بگویم که ما جزو تیمهایی هستیم که کمترین شانس را به حریف می‌دهیم. ولی خب بگویم متاسفانه یا از روی بدشانسی که البته خیلی هم به آن اعتقاد ندارم اما متاسفانه توپ‌های حریف گل می‌شود. بازهم باید تمرکز را بیشتر کنیم و نقاط ضعف را که خیلی هم کم هستند، پوشش بدهیم و درباره آن حرف بزنیم و مشکلش را حل کنیم.

نویدکیا درباره نمایش دفاعی پرسپولیس گفت: نمی‌توانم از آنها ایراد بگیرم و آنها این کار را کردند. ما از موقعیتهایمان استفاده نکردیم و آنها هرجور می‌خواهند می‌توانند شرایط تاکتیکی را انجام دهند و این مشکلات ماست که باید بتوانیم هرچه زودتر حل کنیم.

 

سرمربی سپاهان درباره نقل و انتقالات و احتمال معاوضه بازیکن با پرسپولیس اظهار داشت: من که مسئول تیم هستم اصلا چنین چیزی نشنیدم.

 

او درباره برگزاری بازی در زمین بی طرف گفت: طبیعی است که اگر در زمین خودمان بازی می‌کردیم کیفیت بهتری داشتیم اما راهی نداشتیم و کمیته انضباطی تصمیمی گرفته و حتی حق اعتراض هم نگذاشتند و گفتند رای قطعی است و ما مجبور بودیم و راه دیگری هم نداشتیم.

وی درخصوص نتایج تیمش و فلسفه آینده توضیح داد: ما فلسفه قبلی را ادامه می‌دهیم و دلمان می‌خواهد فوتبال زیبا بازی کنیم و مالکیت توپ بالا داشته باشیم و موقعیت زیادی درست کنیم و واقعا هم برای این تمام تلاشمان را می‌کنیم. فکر کنم تا اینجای کار هم بچه‌ها این سیستم را خوب انجام می‌دهند. اما متاسفانه به آن درجه نرسیدیم که از شانس ها خوب استفاده کنیم و اگر این را حل کنیم قطعا می‌توانیم مشکل را پشت سر بگذاریم.

دیدگاه‌ها