کد خبر : 1801376 | 09 دی 1400 ساعت 19:43 | 16.6K بازدید | 4 دیدگاه

تشکر نساجی از میزبانی سپاهان (عکس)

نساجی دیدار خانگی با نفت مسجد سلیمان در هفته دوازدهم لیگ برتر را در استادیوم نقش جهان برگزار کرد و در پایان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.

به گزارش "ورزش سه"،این اولین دیدار خانگی نساجی در فصل جاری بود که در خارج از استان مازندران برگزار می شد؛ البته نساجی از دیدار با شهر خودرو نیت داشت بازی های خود را به استادیوم امام رضای مشهد ببرد که مخالفت شورای تامین مانع از تحقق این مهم شد اما در نهایت به منظور بازی با نفت مسجد سلیمان توانست مازندران را ترک و در اصفهان پذیرای حریفش باشد. استادیوم شهدای ساری زمین خوبی ندارد و نساجی به بهانه ارایه بازی روی زمین و هم چنین حفظ سلامت بازیکنان خود و هم چنین حریف در تلاش است که دیدارهای خانگی خود را در یک استادیوم خوب برگزار کند. 


گفته می شود به همین بهانه مدیران ورزش در استان مازندران در تلاش هستند تا شروع دور برگشت بازی ها که دیدار با پرسپولیس خواهد بود چمن استادیوم شهدای ساری را تعویض کنند. 

 

 

 

1678503


اما در پایان دیدار نساجی با نفت مسجد سلیمان باشگاه نساجی با نوشته ای روی تابلوی رختکن تیم میزبان از محمد رضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان به خاطر میزبانی از نساجی تشکر کردند. رییس هیات فوتبال قائمشهر، مدیر عامل، سرمربی و سرپرست کسانی بودند که پای این نوشته را امضاء کردند. 


بازی بعدی خانگی نساجی در برابر ذوب آهن خواهد بود اما فعلا مشخص نیست این بازی در کدام استادیوم برگزار می شود. هم چنین نساجی تا شروع دور برگشت بازی ها باید با گل گهر در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم در خانه بازی کند. باشگاه نساجی در تلاش است برای برگزاری این دو بازی در یک استادیوم خوب برنامه ریزی کند.

دیدگاه‌ها