کد خبر : 1801600 | 11 دی 1400 ساعت 11:54 | 9.7K بازدید | 4 دیدگاه

آلابا: با افتخار و انگیزه شماره 4 رئال را به تن کردم

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، از ماه‌های ابتدایی حضورش در این تیم راضی و خشنود است.

آلابا: با افتخار و انگیزه شماره 4 رئال را به تن کردم

به گزارش "ورزش سه"، آلابا تابستان امسال از بایرن مونیخ جدا شده و به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید پیوست تا جای خالی سرخیو راموس و رافائل واران را پر کند.

عملکرد این بازیکن در ماه‌های اخیر قابل قبول بوده  و توانسته انتظارات را برآورده کند.

این بازیکن در مصاحبه‌ای که با یکی از روزنامه‌های اتریشی انجام داده مدعی شده که باشگاه شماره 4 را به او داده که پیش از این بر تن بازیکنان بزرگ و مهمی چون فرناندو هیرو و سرخیو راموس بوده و او نیز این پیراهن را با غرور و افتخار به تن می‌کند.

 

1676120

 

او همچنین اظهار داشت:« من می‌دانستم که این شماره سابقه خاصی در رئال مادرید دارد و برایم واضح بود که پوشیدن آن باعث می‌شود که انتظارات از من بالاتر برود.»

این مدافع 29 ساله درباره سال 2021 و جدایی از بایرن مونیخ گفت:« امسال بسیار هیجان‌انگیز بود. امسال برایم سالی بسیار احساسی و زیبا بود. مونیخ 13 سال خانه دوم من بود و نقش مهمی در این تیم و باشگاه داشتم. تمام زیر و بم باشگاه و شهر را می‌شناختم. دوستان زیادی در مونیخ دارم. مجبور بودم برای انتقال به مادرید از راحتی بسیاری چشم‌پوشی کنم.»

این بازیکن که از پدری اهل نیجریه و مادری اهل فیلیپین است کمی با زبان اسپانیایی آشنایی دارد و می‌تواند مکالماتی را به زبان اسپانیایی داشته باشد:« بسیاری از بازیکنان حاضر در تیم به زبان انگلیسی مسلط نیستند و همین من را مجبور می‌کند که اسپانیایی حرف بزنم. اما این که بخواهم به این زبان مصاحبه کنم کار دشواری است.»

 

دیدگاه‌ها