کد خبر : 1801977 | 13 دی 1400 ساعت 10:26 | 3.7K بازدید | 6 دیدگاه

جریمه احتمالی آرسنال به دلیل بدرفتاری هواداران

اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد به دلیل بدرفتاری هواداران آرسنال برابر منچسترسیتی با این تیم برخورد کند.

جریمه احتمالی آرسنال به دلیل بدرفتاری هواداران

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و آرسنال روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم به مصاف یکدیگر رفتند و این بازی در نهایت با پیروزی 1-2 سیتیزن‌ها به پایان رسید.

این دیدار حواشی زیادی به همراه داشت، اعتراضات به تصمیم‌های داوری، اعلام پنالتی به سود سیتی، اخراج بازیکن آرسنال و گل پیروزی‌بخش شاگردان پپ گواردیولا در دقایق پایانی بازی باعث شد که هواداران آرسنال به شدت خشمگین شوند.

همین موضوع منجر به پرتاب پطری، دستمال توالت و وسایل دیگری به سوی رودری، هافبک منچسترسیتی، در دقیقه 93 از سوی جایگاه هواداران آرسنال شد.

ماموران حاضر در صحنه بلافاصله این بازیکن را دور کردند اما استوارت اتول، داور این دیدار، در گزارش بازی به این موضوع اشاره کرده است.

 

1679340

 

تصاویر تلویزیونی نشان داد که تعداد زیادی بطری در کنار پرچم کرنر وجود داشت که از سوی هواداران توپچی‌ها به سمت زمین پرتاب شده بود.

در تصاویر منتشر شده همچنین مشخص است که این اشیای پرتاب شده به سوی زمین حداقل با یکی از بازیکنان سیتی که ژوائو کانسلو بود برخورد کرده است.

حالا گفته می‌شود که اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد بر اساس گزارش بازی که از سوی داور به دستش رسیده نسبت به اتفاقات رخ داده در جریان این دیدار تصمیم‌گیری کند و احتمال دارد که جریمه‌هایی را برای باشگاه آرسنال به دلیل بدرفتاری هوادارانش با بازیکنان تیم حریف در نظر بگیرد.

بازیکنان آرسنال پس از اعلام پنالتی به سود سیتی کنترل خود را از دست دادند و در عرض چند دقیقه جریان بازی به طور کامل از دست آنها خارج شد. آنها باور داشتند که داور باید پیش از آن پنالتی‌ای را به سود آنها اعلام می‌کرد تا بازی 0-2 به سود این تیم شود. اتفاقی که در نهایت رخ نداد.

دیدگاه‌ها