کد خبر : 1802421 | 15 دی 1400 ساعت 11:01 | 19.8K بازدید | 9 دیدگاه

دستمزد ۲۰۰ هزار پوندی مانع انتقال رودیگر به رئال

باشگاه رئال مادرید دیگر تصمیمی برای رقابت با سایر تیم‌ها در زمینه جذب آنتونیو رودیگر، مدافع چلسی، ندارد.

دستمزد ۲۰۰ هزار پوندی مانع انتقال رودیگر به رئال

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد رودیگر با چلسی در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این مدافع حالا در شش ماه پایانی قراردادش می‌تواند با هر باشگاهی خارج از لیگ برتر مذاکره کرده و حتی پیش قرارداد امضا کند.

پیش از این تلاش‌هایی از سوی مدیران چلسی برای تمدید قرارداد این بازیکن صورت گرفته بود اما او پیشنهاد تمدید با دستمزد 140 هزار پوند در هفته را رد کرده است.

وکلای این مدافع آلمانی پیش از این مذاکراتی را برای بررسی شرایط پیشنهادات مطرح شده برای این بازیکن انجام داده بودند و گفته می‌شد باشگاه‌هایی چون بایرن مونیخ، پی اس جی، یوونتوس و رئال مادرید گزینه‌های اصلی به حساب می‌آیند.

 

1672613

 

بسیاری باور داشتند که رئال از سایر رقبای خود در کورس جذب این بازیکن پیش افتاده اما حالا روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده که مذاکرات بین دو طرف به بن بست خورده است.

گفته می‌شود رودیگر خواهان دریافت دستمزد 200 هزار پوند در هفته در سانتیاگو برنابئوست و رئال مادرید تصمیم برای پرداخت چنین دستمزد  هنگفتی به او ندارد.

این در حالی است که رئالی‌ها  از عملکرد داوید آلابا و ادر میلیتائو، زوج فعلی خط دفاعی، بسیار راضی هستند و در صورت نخریدن رودیگر نیز مشکلی برای آنها به وجود نمی‌آید.

همین اتفاقات باعث شده که انتقال رودیگر به رئال مادرید در پایان فصل تا حد زیادی منتفی به نظر برسد  حالا سایر تیم‌ها این فرصت را دارند که شانس خود برای جذب این مدافع به عنوان بازیکن آزاد را امتحان کنند.

دیدگاه‌ها