کد خبر : 1802766 | 17 دی 1400 ساعت 12:55 | 13.9K بازدید | 12 دیدگاه

مورینیو: خوشحالم که پیشنهاد میلان را رد کردم

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، مدعی شده که سه سال پیش پیشنهاد هدایت میلان را رد کرده است.

مورینیو: خوشحالم که پیشنهاد میلان را رد کردم

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مورینیو شب گذشته در سن سیرو به مصاف میلان رفتند و با نتیجه 1-3 در این بازی شکست خوردند.

آقای خاص در ماه آوریل با امضای قراردادی سه ساله به رم پیوست و پس از گذشته 10 سال از حضورش در اینتر بار دیگر در لیگ ایتالیا حاضر شد.

مورینیو پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفت که قبلا پیشنهاد هدایت میلان را رد کرده است:« سه سال قبل این کار به من پیشنهاد شد. من سه روز درباره‌اش فکر کردم اما بسیار خوشحال هستم که آن تصمیم را گرفتم. من مربی حرفه‌ای هستم اما هنوز جایی برای احساسات وجود دارد. من علاقه زیادی به رم دارم و همه چیزم را برای این باشگاه می‌دهم.»

 

1671202

 

هواداران میلان در ابتدای این بازی شروع به هو کردن مورینیو کردند و شاید همین باعث شده که او ب خاطر انتخابی که سه سال قبل کرده پشیمان نباشد. این مربی پرتغالی اضافه کرد:« به اتفاقاتی که امروز رخ داد نگاه کنید. من از این که چنین تصمیمی گرفتم دو برابر خوشحالم.»

مورینیو پیش از این دو فصل را روی نیمکت اینتر سپری کرد، پنج جام قهرمانی به دست آورد که شامل سه‌گانه معروف این تیم در فصل 10-2009 است.

او 67 بازی از 108 دیداری که روی نیمکت این تیم حضور داشت را با پیروزی پشت سر گذاشت. این مربی از چنان محوبیتی در اینتر برخوردار است که بعضی از هواداران این تیم حین ورود او به شهر میلان برای بازی شب گذشته به استقبال این مربی رفتند.

دیدگاه‌ها