کد خبر : 1803191 | 19 دی 1400 ساعت 02:20 | 28.5K بازدید | 17 دیدگاه

باید در زمین هم ثابت کنیم

آنچلوتی: روی کاغذ پیروز ال‌کلاسیکو هستیم

سرمربی ایتالیایی رئال معتقد است شانس اول پیروزی بر بارسا در نیمه نهایی سوپرکاپ هستند ولی این اهمیتی ندارد.

آنچلوتی: روی کاغذ پیروز ال‌کلاسیکو هستیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب با دبل کریم بنزما و وینیسیوس توانست 4-1 از سد والنسیا بگذرد. رئال که هفته گذشته ناباورانه در زمین ختافه شکست خورده بود، امشب توانست جبران کند و یک برد ارزشمند را جشن بگیرد. کهکشانی ها با دو بازی و هشت امتیاز بیشتر از سویا صدرنشینی خود را حفظ کردند.

رئال اکنون باید به جده عربستان برود تا در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بارسلونا قرار بگیرد.

 

 

1681082

 

 

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال در نشست خبری پس از بازی گفت:« این یک بازی کامل و خوب از جانب ما بود و شایسته پیروزی بودیم. از همه بازیکنانم رضایت دارم و حالا باید خود را برای بازی با بارسا آماده کنیم.»

 

توئیت جنجالی والنسیا پس از پنالتی روی کاسیمیرو مبنی بر ادامه دزدی های رئال:« صحنه پنالتی را ندیدم و نمی توانم الان چیزی بگویم. از دور به نظر پنالتی واضح بود. در مورد توئیت والنسیا چه می توان گفت؟ اینجا هستم تا در مورد بازی تیم خودم حرف بزنم. گفتم که شایسته برد بودیم و به حق مان رسیدیم. درست است که گل اول ما از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید ولی نمایش تیم از هر نظر کامل بود. در دفاع و حمله تقریبا بی نقص بودیم و از فرصت های مان نیز به خوبی سود بردیم.»

 

 

1681084

 

 

شایعه عدم سفر یکی از بازیکنان رئال به عربستان به دلیل نزدن واکسن کرونا:« تا جایی که می دانم، همه تیم واکسینه هستند. فقط شرایط گرت بیل و ماریانو به دلیل مصدومیت نامشخص است. کارواخال دیگر مصدوم نیست و تست یوویچ هم منفی شده است.»

 

 

1681049

 

 

مثلث آسنسیو، وینیسیوس و کریم بنزما برای لیگ قهرمانان:« بازی به بازی پیش می رویم. الان وینیسیوس عالی است و هم خوب دریبل می زند و هم روی دور گلزنی است. او امشب مثل یک مهاجم شماره 9 گل زد. کریم هم مثل همیشه عالی بود و آسنسیو هم با وجود اینکه گل نزد ولی عملکردی شبیه به وینی و کریم داشت. روی رودریگو و دیگر مهاجمان نیز حساب می کنم. از الان نمی توان گفت یک ماه بعد نیز همین مثلث بازی خواهند کرد و شرایط بازیکنان را بازی به بازی ارزیابی می کنیم.»

 

 

1681054

 

 

افزایش فاصله در صدر و مصاف با بارسا در سوپرکاپ:« درست است که فاصله با بارسا 17 امتیاز شده ولی بارسا تحت هر شرایطی رقیب ماست. به همین دلیل بازی با این تیم ال کلاسیکو نام دارد. ال کلاسیکو همیشه حساس و جذاب است و شاید روی کاغذ ما شانس اول برد باشیم ولی باید این را در زمین هم نشان دهیم. بازی بدون گل شروع می شود و هر تیم شانس های خود را خواهد داشت. سوپرکاپ برای ما اهمیت بالایی دارد و برای بارسا نیز به همچنین. مهم نیست ما شانس اول پیروزی در این بازی هستیم.»

 

دیدگاه‌ها