کد خبر : 1803210 | 19 دی 1400 ساعت 09:24 | 32.6K بازدید | 5 دیدگاه

وینیسیوس جونیور:

می‌خواهم سال‌ها در رئال مادرید بمانم

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید خواهان تمدید قرارداد و ماندن در این باشگاه است.

می‌خواهم سال‌ها در رئال مادرید بمانم

به گزارش "ورزش سه"، با گلزنی برابر والنسیا، وینیسیوس جونیور در شرایطی در اواسط فصل به رکورد 12 گل برای رئال مادرید رسید که رونالدو در فصل 06-2005 در کل فصل چنین کارنامه ای را ثبت کرده بود. بعد از برتری 1-4 مقابل والنسیا، وینیسیوس که بهترین برزیلی سال های اخیر رئال مادرید لقب گرفته تاکید کرد رویای بازی کردن در این باشگاه برای سال های متمادی را در سر داشته است.

 

وینیسیوس جونیور گفت: "ما در دیدار مقابل والنسیا خیلی خوب بازی کردیم. ما باید به حرکت در این مسیر ادامه دهیم تا بتوانیم در این فصل موفقیت های بزرگی کسب کنیم. اگر بازیکنانی مانند کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس همیشه مثل مسابقه مقابل والنسیا بازی کنند، ما در پایان فصل موفق خواهیم شد.

 

1681105

 

پنالتی جنجالی رئال مادرید در نیمه اول؟ داور برای تصمیم گیری در خصوص چنین مواردی در زمین حضور دارد. از داخل زمین که فکر می کنم پنالتی بود، اما من هنوز ویدئوی آن صحنه را ندیده ام.

 

تمدید قرارداد با رئال مادرید؟ بازی کردن برای این تیم و خوانده شدن نام من توسط هواداران در برنابئو برایم مانند یک رویا است و می‌خواهم سال‌ها اینجا بمانم. من به شدت تمرین می کنم تا بتوانم نمایشی مانند بازی برابر والنسیا را ارائه دهم و این اعتماد به نفس برای من بسیار مهم است. من باید به کار و پیشرفت خود ادامه دهم تا امسال و در سال های پیش رو بتوانم در لباس رئال مادرید دست به کارهای بزرگی بزنم. من همیشه می خواهم به تیم کمک کرده و با شرایط تطبیق پیدا کنم."

دیدگاه‌ها