کد خبر : 1803211 | 19 دی 1400 ساعت 09:42 | 40.7K بازدید | 32 دیدگاه

محال است لوگوی رئال مادرید را لگد کنم! (عکس)

وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید نشان داد احترام ویژه ای برای نشان این باشگاه قائل است.

به گزارش "ورزش سه"، شاید یک سال پیش در چنین روزهایی کمتر کسی تصور می کرد وینیسیوس جونیور چنین روند فوق العاده را طی کرده و به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال تبدیل شود.

وینیسیوس زیر نظر کارلو آنچلوتی و در فصل جدید پیشرفت فوق العاده ای را تجربه کرده و به نظر می رسد این روند در سال جدید نیز ادامه دارد. وینیسیوس جونیور که در فصول گذشته به شدت به بی دقتی متهم می شد، در این فصل از 34 ضربه خود 14 بار موفق به گلزنی شده و از این حیث بسیار خوب عمل کرده است.

 

اما حرکت جالب توجه وینیسیوس جونیور در اواخر مسابقه دیشب مقابل والنسیا به شدت مورد توجه هواداران رئال مادرید قرار گرفته است. در دقیقه 81 بود که این ستاره برزیلی در کورس با بازیکن حریف در سمت چپ زمین در نهایت به توپ نرسید. اما وینیسیوس جونیور با پرشی بلند تلاش کرد لوگوی رئال مادرید در کنار زمین را لگد نکند و در نهایت موفق به انجام این کار هم شد.

 

هواداران رئال مادرید در شبکه های اجتماعی به تمجید از این رفتار توام با احترام ستاره برزیلی پرداخته  و از وینیسیوس جونیور تشکر کرده اند. علاوه بر توانایی های فنی فوق العاده، وینیسیوس با نشان دادن تعصب خود به رئال مادرید محبوبیت بیشتری در بین هواداران این تیم پیدا کرده است.

 

1681106

 

1681108

 

1681107

دیدگاه‌ها