کد خبر : 1803246 | 19 دی 1400 ساعت 11:23 | 19.2K بازدید | 19 دیدگاه

داوید آلابا:

لیاقت رئال مادرید صدرنشینی است

داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید از پیروزی 4-1 این تیم مقابل والنسیا ابراز رضایت کرده است.

لیاقت رئال مادرید صدرنشینی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال حاضر در صدر جدول لالیگا قرار داشته و با توجه به افت محسوس رقبای سنتی مانند بارسلونا و اتلتیکومادرید، بخت اول فتح عنوان قهرمانی در این فصل به شمار می آید. بعد از کسب برتری پرگل در مقابل والنسیا، داوید آلابا به تمجید از کریم بنزما و وینیسیوس جونیور، زوج آماده و گلزن رئال مادرید در فصل جاری پرداخته است.

 

داوید آلابا گفت: "ما می خواستیم در این بازی پیروز شده و به خصوص بعد از شکست در مسابقه گذشته، به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنیم. حالا و بعد از کسب این پیروزی خیلی اعتماد به نفس بیشتری داریم. ما در جایگاهی در جدول قرار گرفته ایم که لیاقتش را داریم و رئال مادرید باید هم در صدر جدول باشد. هدف ما قهرمانی در لالیگا است و برای رسیدن به این هدف تلاش می کنیم تا در تمام دیدارهای پیش رو نیز پیروز شویم.

 

1681158

 

درخشش زوج خط حمله؟ کریم بنزما و وینیسیوس جونیور هر دو برای ما بسیار مهم هستند. آنها نه فقط در دیدار مقابل والنسیا، بلکه در چند ماه گذشته نشان داده اند که بازیکنان بزرگی برای رئال مادرید محسوب می شوند. هم بنزما و هم وینیسوس نشان داده اند که چقدر حرفه ای بوده و برای فوتبال زندگی می کنند.

 

من دیده ام که این دو نفر به خصوص وینیسیوس چقدر سخت تلاش می کند و شما می توانید انعکاس این تلاش را در زمین ببینید. ما می دانیم که همیشه باید در قالب یک تیم تلاش کنیم. ما سعی می کنیم به وینی جونیور کمک کنیم، اما مهمتر از همه بازی کردن مانند یک تیم است."

دیدگاه‌ها