کد خبر : 1803297 | 19 دی 1400 ساعت 18:20 | 22.9K بازدید | 21 دیدگاه

گزارش آاس؛

نمایش اسف‌بار؛ دمبله لایق تمدید با بارسلوناست؟

عثمان دمبله دیشب یکی از بدترین بازیکنان بارسلونا در دیدار برابر گرانادا بود.

نمایش اسف‌بار؛ دمبله لایق تمدید با بارسلوناست؟

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله همچنان آینده ای مبهم در بارسلونا دارد. ستاره فرانسوی که در دو فصل گذشته از حیث مصدومیت ها کمی خوش شانس تر بوده و توانسته بیشتر برای بارسا بدرخشد، فصل جاری یکی از اولویت های باشگاه برای تمدید قرارداد است و ژاوی هرناندز سرمربی بارسا بارها از تمایلش برای ماندنی شدن این بازیکن صحبت کرده است. با این حال به انتقالات زمستانی رسیده ایم بدون اینکه خبری از تمدید دمبله باشد.

گفته می شود مدیر برنامه های دمبله مانع اصلی است و تلاش دارد او را به پی اس جی و یا بایرن منتقل کند.

 

 

1681210

 

 

هر اندازه ژاوی و سران بارسا تمایل به حفظ دمبله دارند اما خود بازیکن با نمایش های پرنوسانش بیش از پیش نشان می دهد که تمدید قرارداد با او شاید ایده چندان خوبی هم نباشد.

دمبله شب گذشته در تساوی 1-1 بارسا برابر گرانادا نمایشی ناامیدکننده داشت.

او 82 دقیقه در میدان بود و در این مدت 14 بار توپ را از دست داد. در واقع او ماشین از دست دادن توپ بود و حتی یک شوت داخل چارچوب هم نداشت. دمبله در مجموع سه بار اقدام به شوتزنی کرد که هیچکدام خطرساز نبودند. سه شوت و 5 دریبل موفق تنها کارهای مفید ستاره فرانسوی در زمین بودند و جالب اینکه روی او یک خطا هم حاصل نشد تا مشخص شود هرگز تهدیدی جدی برای مدافعان گرانادا نبوده است.

 

 

1678630

 

 

دمبله که چهارشنبه گذشته با ورودش به زمین برابر لینارس یک گل زد و کمک موثری در راه پیروزی بارسا و صعود این تیم به دور بعد جام حذفی بود، برابر گرانادا 180 درجه متفاوت بازی کرد. بازی بعدی بارسا برابر رئال است و باید دید او در ال کلاسیکو چه خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها