کد خبر : 1803332 | 19 دی 1400 ساعت 18:45 | 48.3K بازدید | 30 دیدگاه

ادعای آاس:

بارسلونا با دو سورپرایز در ال کلاسیکوی سوپرکاپ

ژاوی بسیار خوشبین است که چهارشنبه شب برابر رئال، فران تورس و رونالد آرائوخو را در اختیار داشته باشد.

بارسلونا با دو سورپرایز در ال کلاسیکوی سوپرکاپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در زمین گرانادا متوقف شد تا امیدهایش برای نزدیک تر شدن به رئال کمرنگ تر شود. هدف اول بارسا تا پایان فصل کسب سهمیه لیگ قهرمانان است و البته کسب سوپرکاپ اسپانیا نیز می تواند اولین موفقیت ژاوی به عنوان سرمربی بارسا باشد.

با این حال بارسا چهارشنبه شب در جده باید به مصاف تیم قدرتمند رئال برود و در صورت پیروزی راهی فینال خواهد شد.

 

 

1679451

 

 

برای این بازی ژاوی سرمربی بارسا روی فران تورس خرید جدید آبی اناری ها حساب ویژه ای باز کرده است. فران اما نه تنها 5 روز است به کرونا مبتلا شده که نامش هنوز در فهرست بارسا هم ثبت نشده ولی در بارسلونا خوشبین هستند او تا فردا از کرونا رهایی پیدا کند و متئو آله مانی مدیر بخش فوتبال بارسا نیز قول داده طی 48 ساعت، زمینه برای جدایی یک بازیکن دیگر را نیز فراهم کند تا به این ترتیب نام فران وارد فهرست باشگاه شود. در واقع حتی با جدایی فیلیپ کوتینیو هم بارسا شرایط لازم برای ثبت نام فران تورس را ندارد. گفته می شود یوسف دمیر تا دو روز آینده بارسا را ترک خواهد کرد.

 

 

1680290

 

 

همچنین طبق ادعای آاس، ژاوی خوشبین است بتواند رونالد آرائوخو مدافع اروگوئه ای خود را نیز در ال کلاسیکو داشته باشد. او در جریان بازی هفته گذشته بارسا و لینارس از ناحیه دست آسیب دید و تحت جراحی نیز قرار گرفت ولی گویا به کمک آتل مخصوص، قادر به همراهی بارسا خواهد بود.

فرانکی دی یونگ دیگر مصدوم بارسا نیز همراه تیم به عربستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها