کد خبر : 1803353 | 19 دی 1400 ساعت 20:21 | 61.6K بازدید | 14 دیدگاه

انقلاب کونته؛ سه ستاره تاتنهام در لیست فروش!

سه ستاره نام آشنای تاتنهام در لیست فروش آنتونیو کونته قرار گرفته اند؛ همچنین وضعیت چند بازیکن دیگر مشخص نیست.

انقلاب کونته؛ سه ستاره تاتنهام در لیست فروش!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیفی که نونو اسپریتو، سرمربی پرتغالی با تاتنهام کسب کرد، نهایتاً صبر سران باشگاه لندنی به پایان رسید و آن ها تصمیم به برکناری او گرفتند. بعد از این اقدام باشگاه تاتنهام به دنبال کسی رفت که چند ماه قبل از آن نیز برای به خدمت گرفتنش تلاش کرده بود و آن سرمربی کسی نبود جز آنتونیو کونته.

 

نهایتاً باشگاه تاتنهام توانست رضایت آنتونیو کونته را برای بر عهده گرفتن هدایت این تیم اخذ کند و این سرمربی ایتالیایی جانشین نونو اسپریتو شد. بعد از روی کار آمدن آنتونیو کونته نتایج تاتنهام به وضوح تغییر کرده و این تیم حالا حتی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌جنگد. این پایان کار نیست و به نظر می رسد که باشگاه لندنی با کونته رویاهای بزرگ‌تری را هم در سر دارد.

 

 

1492851

 

 

یکی از ویژگی‌های مهم سرمربی ایتالیایی این بوده که هموار هرجا که رفته تغییرات گسترده و البته تاثیرگذاری را روی تیم های تحت هدایت خود اعمال کرده است. در همین راستا به نظر می رسد که چند ستاره مهم تاتنهام نیز در لیست فروش این سرمربی قرار گرفته اند. بر اساس ادعای ESPN کونته دیگر علاقه ای به حضور تانگوی اندومبله، دله آلی و استیون برخواین در تیمش ندارد و آنها را در لیست فروش قرار داده است. همچنین وضعیت جیوانی لوسلسو و تانگانگا نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد و احتمالاً آنها هم باید از تاتنهام جدا شود.

 

 

1567887

دیدگاه‌ها