کد خبر : 1803354 | 19 دی 1400 ساعت 20:50 | 26.2K بازدید | 5 دیدگاه

زمان دوری مدافع بارسلونا از میادین مشخص شد

اریک گارسیا، مدافع جوان بارسلونا به دلیل مصدومیت همسترینگ به مدت پنج هفته از میادین دور خواهد بود.

زمان دوری مدافع بارسلونا از میادین مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا، مدافع 21 ساله و اسپانیایی بارسلونا در جریان تساوی 1-1 دیشب این تیم مقابل گرانادا مصدوم و مجبور به ترک زمین در نیمه دوم شد. آزمایشات کادر پزشکی بارسلونا نشان می دهد که اریک گارسیا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده است. بر اساس بیانیه ای که امروز توسط باشگاه منتشر شد، این مدافع میانی برای حدود پنج هفته از میادین دور خواهد بود.

 

1681322

 

 ژاوی، سرمربی جوان بارسلونا چاره ای به جز استفاده از کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی خود در ترکیب نخواهد داشت و او احتمالا در دیدار نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا در روز چهارشنبه برابر رئال مادرید در کنار جرارد پیکه در ترکیب ثابت بازی خواهد کرد. اریک گارسیا دیدار کوپا دل ری مقابل بیلبائو و همچنین بازی‌های لالیگا برابر آلاوس، اتلتیکومادرید و دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول را قطعا از دست خواهد داد.

 

اریک گارسیا امیدوار است در دیدار دشوار بارسلونا در لیگ اروپا برابر ناپولی قادر به حضور در ترکیب این تیم باشد، اما تا آن مقطع بعید است امکان بازگشت او به زمین وجود داشته باشد. رونالد آرائوخو، دیگر مدافع جوان بارسلونا نیز اخیرا دچار شکستگی دست شده و مصدومیت همزمان او و اریک گارسیا شرایط را برای ژاوی در یک ماه دشوار پیش رو سخت تر از قبل کرده است.

دیدگاه‌ها