کد خبر : 1803463 | 20 دی 1400 ساعت 14:41 | 24.9K بازدید | 26 دیدگاه

جرارد پیکه پاسخ حمله اونای امری را داد (عکس)

حرف های اونای امری در نشست خبری پس از بازی با اتلتیکو واکنش جرارد پیکه را به دنبال داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دیدار حساس ویارئال و اتلتیکو مادرید در لاسرامیکا با تساوی 2-2 خاتمه یافت. در این بازی یک گل ویارئال که توسط دنی پاره‌خو به ثمر رسیده بود با دخالت وی ای آر و به دلیل خطای هند مردود اعلام شد. ویارئالی ها به این تصمیم اعتراض داشتند و اونای امری سرمربی تیم در نشست خبری پس از مسابقه نیز به این مساله اشاره کرد.

او از این فرصت استفاده کرد تا به جرارد پیکه کاپیتان بارسا هم حمله کند. اتفاقی که منجر به پاسخگویی پیکه نیز شد.

 

 

1681491

 

 

اشاره امری به بازی چندی پیش تیمش برابر بارسا بود که در نهایت 1-3 مغلوب شدند. در جریان آن بازی برخورد توپ به دست پیکه را نه داور و نه وی ای آر پنالتی تشخیص نداد در حالی که تکرار تصاویر نشان می داد پیکه درون محوطه جریمه با دست مانع از رسیدن توپ به دروازه شده است.

 

 

1668574

 

 

امری در نشست خود گفت:« در بازی برابر بارسا برخورد توپ به دست پیکه پنالتی مسلم بود ولی امشب همان صحنه تکرار شد و گل ما را مردود اعلام کردند. از نظر من توپ به شانه برخورد کرد و اگر این صحنه هند بود، برخورد توپ به دست پیکه واضح تر بود و باید برای ما پنالتی می گرفتند. بعد پیکه در توئیتر به پنالتی رئال برابر والنسیا اعتراض می کند. بهتر است مردم را گیج نکنیم.»

 

1681084

 

1681492

 

 

ساعاتی بعد پیکه در واکنش به اظهارات امری توئیت کرد:«  کسی این حرف را می زند که بعد از گذشت بیش از سه سال هنوز به داوری بازی ای که 6-1 پی اس جی را شکست دادیم، معترض است. با آن کنار بیا اونای.»

 

اشاره پیکه به دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان فصل 17-2016 است که بارسا توانست پی اس جی تحت هدایت امری را 6-1 شکست داده و با جبران باخت 4-0 راهی دور بعد شود. داوری دنیز آیتکین در آن مسابقه حواشی فراوانی به دنبال داشت و امری معتقد بود به داور باخته اند و نه بارسلونا.

 

دیدگاه‌ها