کد خبر : 1803725 | 21 دی 1400 ساعت 17:04 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

این شایعات آزارم نمی‌دهد؛

واکنش کاپیتان اینتر به شایعه توافق با اونانا

سمیر هندانوویچ، کاپیتان اینتر فردا شب توقع دیداری دشوار مقابل یوونتوس در ذهن دارد.

واکنش کاپیتان اینتر به شایعه توافق با اونانا

به گزارش "ورزش سه"، سمیر هندانوویچ در فصل جدید دوباره به روزهای اوج خود بازگشته و نقش مهمی در نتایج درخشان اینتر در این فصل ایفا کرده است. اگرچه شایعات زیادی در مورد قطعی شدن انتقال آندره اونانا، سنگربان کامرونی آژاکس به اینتر وجود دارد، اما سمیر هندانوویچ مدعی شد از رقابت درون دروازه استقبال می کند.

 

سمیر هندانوویچ گفت: "من مثل همیشه توقع دارم بازی برابر یوونتوس دشوار باشد. این دیدار مثل بازی های دیگر نیست و تقابل ما با یوونتوس همیشه سخت بوده است. شرایط فعلی دو تیم مهم نیست و ما انتظار یک بازی دشوار را داریم. کسب عناوین قهرمانی نه تنها برای من، بلکه برای همه بازیکنان اینتر مهم است و شما برای رسیدن به چنین اهدافی فوتبال بازی می کنید.

 

1681795

 

برای قطعی شدن قهرمانی در لیگ ایتالیا هنوز راهی طولانی در پیش داریم. دوباره ویروس کرونا شیوع پیدا کرده و ما باید مراقب باشیم و اینتر باید به همین مسیر با احتیاط و حفظ انضباط تیمی ادامه دهد. ما از قدرت خود آگاه هستیم و نگاه حریفان به اینتر نیز در این مدت تغییر کرده است. گل لاتزیو مقابل اینتر؟ بدون اشتباه هیچ گلی در فوتبال به ثمر نمی رسد. همه اشتباه می کنند و این اتفاق برای ما نیز رخ داد. ما همیشه سعی می کنیم توپ را حفظ کنیم و مانند بازی های اخیر خود مستحکم عمل کنیم.

 

شایعات انتقال آندره اونانا به اینتر؟ این اخبار آزارم نمی‌دهد و من همیشه از رقابت در این پست استقبال می کنم. مهم اعتماد به نفس است و من به آینده فکر نکرده و فقط در امروز و فردا زندگی می کنم."

دیدگاه‌ها