کد خبر : 1803779 | 21 دی 1400 ساعت 21:55 | 17.7K بازدید | 6 دیدگاه

ناگلزمان، نقش اول تمدید ستاره فرانسوی با بایرن

به نظر می رسد که کارهای تمدید قرارداد کینگزلی کومان با بایرن مونیخ نهایی شده است.

ناگلزمان، نقش اول تمدید ستاره فرانسوی با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ در فصول گذشته بوده است. ستاره فرانسوی در فینال لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 گل قهرمانی باواریایی‌ها مقابل پاری سن ژرمن را به ثمر رساند تا نقش مهمی در موفقیت آنها ایفا کرده باشد.

 

با این وجود در تابستان گذشته گزارش‌ها حکایت از آن داشت که کومان و بایرن مونیخ بر سر تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسیده اند و گفته شد که باشگاه آلمانی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب برای این بازیکن او را به فروش خواهد رساند اما نقل و انتقالات تمام شد و کومان در بایرن ماند.

 

 

1681837

 

 

تنها یک سال و نیم دیگر از قرارداد ستاره فرانسوی با بایرن مونیخ باقی مانده اما طی ساعات اخیر نشریه بیلد درگزارشی تایید کرد که ستاره فرانسوی با بایرن بر سر تمدید قرارداد به توافق رسیده است. در همین راستا اکنون اسکای اسپورتس نیز این خبر را تأیید کرده و مدعی شده که این تمدید قرارداد قطعی است و بر اساس توافق جدید کومان با احتساب جوایز و پاداش ها سالیانه 15 میلیون یورو حقوق از بایرن دریافت خواهد کرد.

 

اما اسکای اسپورتس در بخش دیگری از گزارش خود به یک نکته جالب اشاره کرده است. بر این اساس سرمربی جوان بایرن مونیخ یعنی یولیان ناگلزمان نقش اول تمدید قرارداد ستاره فرانسوی با باواریایی ها به حساب می آید. این دو از رابطه خوبی با یکدیگر برخوردار هستند و کومان اخیراً درباره ناگلزمان گفته بود: "خیلی وقت بود که مربی ای با چنین تأثیر مثبتی روی تیم نداشتیم."

دیدگاه‌ها