کد خبر : 1803784 | 21 دی 1400 ساعت 22:14 | 52.1K بازدید | 21 دیدگاه

شاختار جدیدترین مشتری اللهیار

پیشنهاد 5 میلیون یورویی اندرلخت برای صیادمنش

باشگاه اندرلخت بلژیک نیز درخواستی 5 میلیون یورویی برای جذب اللهیار صیادمنش را به باشگاه فنرباغچه ارسال کرده است.

پیشنهاد 5 میلیون یورویی اندرلخت برای صیادمنش

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه باشگاه هال سیتی انگلیس به صورت رسمی برای جذب اللهیار صیادمنش بازیکن ملی پوش فنرباغچه دست به کار شد، اکنون خبر می رسد که باشگاه اندرلخت نیز پیشنهاد رسمی خود را برای جذب این مهاجم جوان و آینده دار ارسال کرده است.

 

ارتان سوزگون خبرنگار و مجری ترکیه ای در صفحه توئیتر خود نوشت: پس از هال سیتی، اندرلخت نیز برای اللهیار صیادمنش پیشنهاد 5 میلیون یورویی را ارسال کرد. شاختار دونتسک نیز برای جذب این بازیکن نامه ای را به فنرباغچه ارسال کرده است.

 

این خبرنگار در ادامه مدعی شده که اللهیار علاقه ای به بازگشت دوباره به اوکراین ندارد و نوشته است: اللهیار علاقه ای به پیشنهاد شاختار ندارد زیرا او به اوکراین فکر نمی کند و قصد بازگشت دوباره به آنجا را ندارد. پیشنهادات هال سیتی و اندرلخت روی میز است. فنرباغچه و مدیربرنامه بازیکن به مذاکرات خود با هر دو باشگاه ادامه می دهند.

 

 

 

1681841

 

 

رسانه Transfer Dosyası نیز با اعلام این خبر و اینکه پیشنهاد اندرلخت نیز همچون هال سیتی 5 میلیون یورو است، مدعی شد که فنرباغچه برای فروش اللهیار درخواست مبلغ 8 میلیون یورو را کرده است. اکرم کونور خبرنگار مشهور ترکیه ای نیز روز گذشته مصاحبه ای کوتاه از صیادمنش را منتشر کرد که این بازیکن از علاقه اش جهت پیوستن به اندرلخت و کار زیر نظر وینسنت کمپانی خبر داده بود.

 

صفحه توئیتری Focus Transfer Haber نیز مدعی شد که هال سیتی قصد دارد در ابتدا صیادمنش را با انتقالی قرضی به خدمت گرفته و بند فعال‌سازی 5 میلیون یورویی را در این معامله قرار دهد. روزنامه صباح ترکیه نیز در خبر دیگری مدعی شده است باشگاه فنرباغچه به پیشنهادات زیر 5 و نیم میلیون یورو پاسخ نمی دهد و در صورتی که پیشنهادی نظر مدیران تیم را جلب نکند، آنها اللهیار را در تیمشان حفظ می کنند.

 

1681843

دیدگاه‌ها